VII.

1K 103 18
                                    

NamJoon

Taknyos tarkójára simítottam a kezem, megnyaltam az alsó ajkát amire leejtette az állát. Átvezettem a nyelvem táncra hívva az övét, amit viszonzott. Lassú táncból egyre vadabb lett és be kell vallanom, valóban jól csókol.

Lassan elváltunk egymástól, mindketten szaporán vettük a levegőt, kinyitotta a szemeit, amik furcsa fénnyel csillogtak. Amint realizáltam mit tettem elléptem tőle, vagy két lépést hátráltam. Még az sem érdekelt a cigim égeti az ujjaim, csak taknyos szemeibe néztem. Baszki, baszki, azt a jó kurva eget! Smároltam egy diákommal.

- Kim tanár úr? - Minseokra kaptam a tekintetem, de Baekhyun és Jongdae elnyílt ajkakkal néztek rám.

- Én.. - megakadtam. Most életemben először elállt a szavam. Taknyos felé néztem, aki épp akkor ért egy ujjával az ajkaihoz, ajkaihoz amiket érintettem. Amik túl hívogatóak. Szemeimmel végig követtem, ahogy végig húzza egy ujját, amin nagyot nyeltem. Elkaptam róla tekintetem csak Minseokra figyelve. - Na? Sikerült? - Vigyorából már tudtam sikerült neki. Boldogan ecsetelte nekem, hogy mit hozott össze és pár napon belül találkoznak is. 

Próbáltam figyelni a mondandójára, de olyan szinten kihagyott az agyam, hogy minden második szavát elfelejtettem. Röstellem is, de egyszerűen nem megy ki a fejemből a taknyos tekintete, így is érzem égető szemeit. Belepusztulok ebbe a napba, már most tudom. Vállam felett hátra néztem, engem bámult. Szó szerint bámult. De amint találkozott a tekintetünk elfordult.

Iskolához vissza érve egy szó nélkül ott hagytam őket és Yoongihoz siettem. Elfogadtam, hogy meleg vagyok, de pedofilságomról nem tudtam. Először 14 évesen jöttem rá, hogy nem a lányokhoz vonzódom. Hogy is mondják? Barátság extrákkal? Ez lesz az. Tehát Yoongival egyszerre vesztettük el a szüzességünk, kipróbáltuk mind a kettő félt, de egy alkalom után én domináltam felette is. Furcsa mód eltűrte, sőt volt amikor rájött a kanosság és bárhol képes volt letámadni. 15 évesen moziba mentünk, de úgy a film közepén valami matatást éreztem a lábamon. Először nem foglalkoztam vele hiszen a mániája volt, hogy lábait a combomra fektette, de akkor nem a lábai voltak, hanem a keze. Elkezdte simogatni a combomat, belső combomat markolta, már-már ingerelt ami sikerült is neki. Nem részletezném, de a film végére egyikünk se emlékszik...

Felfutottam a lépcsőn egyenesen az irodájáig. Amint oda értem berontottam rajta és két mérges szem nézett rám, helyesbítek négy.

- Nam, ne most - sziszegte DongHee.

- Érdekelsz is engem - néztem rá idegesen.

- Baj van? - Yoongira néztem, aki már gyengédebb szemekkel nézett rám.

- Azt hiszem pedofil vagyok.

Chanyeol

Amióta ellépett tőlem olyan keserű érzés kering bennem. Furcsa csillogás volt a szemeiben, de olyan hirtelen lépett el tőlem. Undorító volt? Valóban rosszul csókolok? Nem mondott semmit csak ellépett tőlem. Akárhogy bámultam őt, nem figyelt fel rám, egyedül Minseokkal foglalkozott, ami idegesített. Ha ezt merte tőlem kérni, akkor velem foglalkozzon csessze meg! Mégis amikor hátra nézett rám én elfordítottam a fejem. Lehet mégse kéne tudni? Mi van, ha leócsárol? Mi van, ha kinevet? Mi van, ha undorítónak gondol? Mi van, ha tetszett neki? Mi lesz, ha nekem is tetszett..?!

Iskola kapujában elakartam kapni őt, de olyan gyorsan elfutott, hogy időm se volt rá. Egy szó nélkül besietett az iskola épületbe. Valahogy mégsem tudtam rá figyelni. Mellettem három tekintett vizsgált engem. Félszemmel rájuk néztem, mindhárman összefont karokkal álltak és felhúzott szemöldökkel néztek rám.

- Nos.. - elakartam menni, de megfogták a csuklóm és húztak a saját padunk felé, ahol egy dühös Sehun ült. Róla teljesen megfeledkeztem. Minseok leültetett középre, mellém leült ő, másik oldalamra Baek, előttem Sehun és Jongdae ült. Egyikükre se néztem csak az asztallapot bámultam. Még mindig nem tudom felfogni mit is tettem. Basszus egy tanárommal smároltam! Én, a tanárommal, azzal akit utálok. Erre...

- Mi volt ez? - Minseok kérdésére vállat vontam. - Chan, ne vonogasd a vállad. - Sziszegte.

- Mit akarsz mit mondjak? - fakadtam ki felé fordulva.

- Talán azt, hogy mégis mi a szar volt az a jelenet?! - kiabált az arcomba, de nem ijesztett meg.

- Én se tudom cseszd meg. Csak meg történt.

- Csak meg történt?! - akadt ki egy perc alatt. - Smároltál vele! - Kiabált felpattanva. Hirtelen nyúltam ki és befogtam a száját, de az ő szemei is elkerekedtek.

- Kivel? - Sehunra kaptuk a tekintetünk, zavartan jártatta a fejét köztünk.

- Senkivel - sziszegtem Minseokra nézve, de ő idegesen nézett rám. Lefeszegette a kezeimet és újra leült.

- Szóval?

- Amikor azt mondta neked, hogy kérd el a lány számát, azután amolyan szó csatánk keletkezett ki - bólintott. - Már-már oda jutottunk, hogy azt mondta szarul csókolok, én pedig kiálltam magamért.

- "Mutasd meg, kölyök." És Chanyeol lekapta a tanárt - lesajnálóan néztem Baekra, de ő csak vihog.

- Legalább jól smárol? - hajolt előrébb Jongdae.

- Hát ti meg vagytok húzatva - ingattam fejem.

- Ugyan Chan, ne tagadd. Míg vissza felé jöttünk csak őt bámultad.

- Nem bámultam - néztem Jongdaera, csak rám legyintett.

- Miért, így is hallani ahogy a lányok róla sugdolóznak - Sehunra kaptam a tekintetem. - "Nézd ott jön." "Olyan jó képű." "Bárcsak minket tanítana.." - Utánozta a lányok hangját, de én teljesen lefagytam. Ezeket mondják róla? Jó képűnek gondolják?

- Én jobbat hallottam - Baekra félszemmel néztem. - "Idősebb tőlem, de szívesen alatta lennék" - Még fel is vihogott, és én itt fagytam le újra. Be kell vallanom, valóban jól néz ki, de... Soha nem néztem meg úgy férfit, sőt sehogy. Amióta az eszemet tudom lányok jönnek be nekem, erre smároltam egy férfival, méghozzá a tanárommal. Azt hiszem megbolondultam..

- Minseok.

- Hm? - Nézett rám.

- Azt hiszem tanár fétisem van.

🍁


Ki vagy Tanár úr?  (NamYeol ff.) [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora