Lanet olası Pazartesi..

142 15 14
                                    

Güneş'in ilk ışıkları yüzüme vuruyordu.Gözlerimi biraz da olsa araladım koca bir haftanın ilk günüydü,lanet olası pazartesi sendromu.

Yine nefret ettiğim alarm sesi kulağımı patlatıyordu.kalkmam lazımdı beni bekleyen dersler,öğretmenler ve arkadaşlarım varken rahat uyumak mümkün olamazdı herhalde.

Hava soğuktu kışın tam ortasındaydık mart ayı dışarda yağmur yağıyor yatağım sıcacık. Allah'ım çıkmak istemiyorum..

Zor da olsa kalktım hızlıca hazırlanıp evden çıktım son senemdi ders çalışmaktan gözlerim şişiyordu tabi bide uykusuzluk.Okul bahçesine girdiğim de kantin de bizimkileri gördüm yine salak salak gülüyorlardı her zaman olduğu gibi.Onlar benim ikinci ailemdi Damla ve Hasan.Yanlarına gittiğimde Damla Hasan'ın kolunu ısırıyor hasan da küfür ediyordu.Çok salaksınız ama sizi seviyorum.
Onların o haline gülerken sıkılıp lafa girdim o kadar dalmışlardı ki beni bile fark etmediler"Günaydın gençler"diye bağırdım duysunlar diye.
Damla:Günaydın
Hasan:Günaydın mı? kolumu kemirdi saldırgan,arsız köpek.
Damla:Kes lan ağlamayı değişik.

onlara gülmekten neredeyse altıma yapacaktım kantinin ortasında zaten bişey diyemeden damla tekrardan Hasan'ın üzerine atladı,Hasan yine küfür ediyor Damla onun inadına onunla uğraşıyordu.
Zil çaldı mecburen Damla,Hasan'ı bırakmak zorunda kaldı,Hasan bağırmaktan kızarmıştı küfür ederek sınıfa çıktı.

Sınıfa geldik ilk ders matematikti lanet olsun.Aslında çekilmez ama bizimkiler olunca eğlenceli geçiyor.Sıraya geçtik en arka pencere kenarı Damla'nın köşesiydi yine geçip kendine ait olan yeri işgal etmişti,pencerden aşağıda ne var ne yoksa inceler güzel kızları kesip bize gösterirdi.Onun yanında Hasan oturuyordu oda kendi kafasında kurduğu kağıttan icadı zararsız sigara yapma çabasındaydı,içmeyeceğim dese de beş dakika sonra yine büfenin önünde sigara içerken yakalıyorduk.Hemen önlerin de ben oturuyordum yanımda da Büşra..
Şüphesiz bana göre okulun en güzel kızıydı o da az da olsa bizimle takılırdı,eğlenceli kafa dengi bi kızdı hepimizin kanka dediği ama aslında aşık olduğum kız..

Hoca gelmişti ve sınav haftasıydı sınav olacaktık.Hasan hiç çalışmamış ve dersi dinlemediği için tedirgindi.Bu çocuktan adam olacak da biz göreceğiz.
Hasan:Lan gençlik ben hiçbir şey bilmiyorum ne yapacağız? kopya falan.
Ben:Ulan kafasına üflediğim sence üstü açık ferrarı'nin sınavında kopya çekmek mümkün mü?
Damla:Salak işte.

Üstü açık ferrari bizim matematik öğretmenimizdi kel ve hızlı ders işlediği için o lakabı uygun görmüştük,yine koymuştu kazık soruları önümüze.

Hasan:Oha amına koyayım daha zor soramamış mı bu kel kafasını öptüğüm?
Damla:Al benden de o kadar sıçtık abi resmen.

Hoca bizimkilerin konuşmasını duymuş olacak ki konuşmayın diye sınıfı titretti.Herkes sınav kağıdına odaklanmış Hasan salak salak etrafına bakıyordu.Hoca hasanla uğraşmayı seviyordu Hasan da hocaya gıcık oluyordu, kalp kalbe karşı tabi.

Hasan:Ya hocam kağıdı ben tertemiz size teslim ediyorum isim bile yazmadım,olur ki kağıt falan eksik olursa bu kağıdı kullanabilirsiniz boşuna israf olmasın.

Sınıfta kahkaha koptu hoca Hasan'ın ne demek istediğini anlamış olacak ki çıkabilirsin diye ikaz etti. Hasan gözlük taktığı için gözlük derdi bazı öğretmenler.

Hasan:Anan gözlük tipini siktiğim.Ben kantin de sizi bekliyorum bitirinc gelirsiniz.
Damla:Tamam tostumu al hemen geliyorum

Hasan sınıftan çıktı bizde bir şey yapamadığımız için kağıdı verip yanına gittik.Kantin de masaya oturmuş bizi bekliyordu,tostları da almış tabi.

Hasan:Nasıldı güzel girdi mi?
Damla:Of kes sesini.
Hasan:Ne oldu? bi triplerdesin.
Damla:Ya nasıl geçtiğini biliyorsun bari sorup canımı sıkma yoksa şuan kolunu ısıracağım.
Hasan:Aman aman sustum ısırma.

Yine tatlı tatlı kavga ettiler aralarında ısırma tehlikesine karşı kaldığı için korkup sustu Hasan o ayrı mesele tabi. Onlar yine aralarında kavga ederken merdivenden inerken onu gördüm belli ki kantine geliyordu,acaba sınavı nasıl geçti? Yanına gidip sorsana aptal erkek utanır mı?

Kantin kapısından içeri girdiğinde kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu yanına gidip konuşmayı çok istiyordum ama lanet olası utangaçlık duygusu yine bastırıyordu kalbimin sesini..

İLK BÖLÜM YORUMLARI BEKLİYORUM İYİ VEYA KÖTÜ HEPSİ BENİM İÇİN ÖNEMLİ UMARIM BEĞENDİNİZ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM 🍀

Dört Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin