Kimdi o? o ses neydi?

70 12 16
                                    

Kantine girdiğinde dayanamayıp bizimkilerin olduğu masadan kalkarken,Damla"Nereye gidiyorsun?" diye sordu."Geliyorum bekle."dedim. Masadan kalktım,Büşra birşeyler almış başka bir masa da tek başına oturuyordu. Yanına gidip"oturabilir miyim?" dedim."Tabi oturabilirsin"dedi."Sınavın nasıl geçti" diye sordum.Konu açma çabası tabi...
"Orta en az 50 Alsam bana yeter" güldü. "Umarım daha iyi alırsın" dedim. "Senin ki nasıl geçti?" diye sordu. "Sence nasıl geçmiştir?" diyip güldüm o da güldü tabi..
"Sen neden burada yanlız oturuyorsun bizimkilerin yanına gelmek istermisin?" dedim. Büşra biraz düşünerek"Bilmiyorum Damla beni pek sevmez ama..." dedi. "Saçmalama gel hadi" diyerek ayağa kalktım,Büsra masadan tostunu ve meyve suyunu alıp peşimden bizimkilerin Yanına geldi. Bizim iki salak yine kavga ediyordu. "Ne oluyor yine"diyip geldiğimizi fark ettirdim. Damla Büşra'yı görünce kafasını eğip"Birşey olduğu falan yok,Hasan'la muhabbet ediyorduk!"dedi. Büşra'nın gelmesini istemediğini anlamıştım,Büşra bu durumu anlayıp üzülmesin diye Büşra'ya dönüp "Dışarı çıkalım mı? Okul içinde çok sıkıldım"dedim,o da olur dercesine kafasını salladı. Bizimkileri bırakıp dışarı da bir banka oturduk. "Beni istemedikleri için buraya geldik değil mi? Boşa çabalamana gerek yok herşeyin farkındayım ve inan umrumda değil üzülmüyorum." dedi. "Hayır ne alakası var? İçeri de sıkıldım temiz hava alalım diye buraya gelelim dedim yoksa neden istemesinler seni"dedim. Ben böyle diyince az da olsa yüzü güldü,ilk defa baş başa bir yerde oturmuş sohbet ediyorduk. Damla onu neden sevmiyor bilmiyordum ama bu durum beni tedirgin ediyordu,sevdiğim kişiyle kardeşim dediğim birinin arasında kalmak istemiyordum. Büşra Damla'ya kötü davranmasa da pek sevmezdi. Damla da aynı şekilde,anlaşamazlardı daha doğrusu birbirlerine hiç ciddi şekilde sert davrandıklarını görmedim,bu duruma anlam veremesemde ikisine de saygı duyuyordum. Kendi kendime yine düşüncelere dalmıştım Büşra sıkılmış olacak ki konu açmaya çalışıyordu "ee konuşsana getirdin bizi buraya kendi kendine birşeylere dalıp gittin." diyip güldü. "Yok ya konuşacak konu düşünüyordum." dedim. Hakaten biz ne konuşacaktık?
"Çok düşündün 5 dakika geçti resmen"dedi. Güldüm bana dikkat edip hareketlerimi incelemesi hoşuma gitmişti. Çok fazla konu açmayı beceremezdim. Hele ki karşımda o varsa...
"Sen bulamadın ben acayım o zaman yavaş yavaş ilerlesin konu sırayla birbimize soru soralım olur mu?" dedi. Bu fikri hoşuma gitmişti "Tamam" diyerek kafa salladım. "Hiç sevdiğin oldu mu veya şuan var mı?" dedi. Karşısında dona kalmıştım sevdiğim kişinin kendi olduğunu bilmiyordu,soru çok ani olmuştu ama hedefi güzel seçmişti tam on ikiden sol yanıma...
Bu soruyu cevaplamam gerekiyordu çünkü öyle anlaşmıştık. "2 yıl önce vardı ama şuan yok ne aklım da ne kalbimde birine yer yok..." dedim. Şaşkın bir ifadeyle"Neden? kalbini niye kapattın?" dedi. "Mızıkçılık yapma sıra bende ben soracağım" dedim. Güldü,benim merak ettiğim soruyu o bana sormuştu ama oyunda aynı soruyu soramazsın diye bir kural yoktu,bende merak ettiğim soruyu ona sordum. "Peki ya sen,senin sevdiğin falan var mı?" dedim. Gülümsedi,nazikçe "yok" dedi. Böylesine güzel bir kızın nasıl bir ilişkisi olmaz anlam veremiyordum ama zaten olmaması benim işime gelirdi sınav haftası depresyona giremezdim herhalde. "Sıra bende,söyle bakalım kalbin neden aşka kapalı Yüksel bey?" dedi. Bey ha? Ciddiyet istiyor demek ki
Gülümsedim içimdekileri bilmiyordu içimi,herşeyi mi şuan ona haykırmak istiyordum."Bilmem kimse,hiç bir kız şuan da bu kalbi hak etmiyor Büşra hanım." dedim. Şaşırdı "Senin gibi çapkın,kız düşkünü birinin mi kalbi kapalı? Şaşırtıcı doğrusu." dedi,bilmiyordu ki bu çapkın kendisine aşık...

"Senin kalbin aşka açık mı peki?" dedim gülerek, o da gülümsedi "doğru kişiye açık tabiki"dedi. O doğru kişi kimdi? İçime merak düşmüştü,biraz da umut etmiştim ben olabilir miyim? Diye ama nafile tabi o kız mı bana bakacak birine desem deli bu diyip güler. Ne var sende gerizekalı? Ne güzel çocuksun işte az güven kendine.

Sustu,o susunca bende sustum belli ki soru düşünüyordu hep beni zorlayan sorular soruyordu zeki kız tabi kimin sevdiği.. Gülümsedim ben kendi kendime salak salak gülerken o soruyu çoktan sormuştu bile ama ben duymamıştım. "Duydun mu? Sana diyorum heyy!" bağırdı titredim bir anda ama kendime geldim. "Şey dalmışım özür dilerim soruyu tekrar sorar mısın?"
"Neyse önemli değil. Sana göre bir kız nasıl olmalı?"

Bu soru da beni zorluyordu içimden tıpkı sen demek geliyordu ama kalbim dilimi tutuyordu diyemiyordum hiç birşey. Ne zor şeymiş bu aşk işleri..

Bu soruyu cevaplamam gerekiyordu buna mecburdum. Düşün Yüksel düşün...

"Bana göre bir kız öz olmalı,kalbi temiz,insanlara değer veren iyi birisi olmalı kalbi güzel olan insanın herşeyi güzeldir zaten." dedim. Gülümsedi o Gülünce bende güldüm. Onunla çok güzel vakit geçiriyordum. Şuan ölürsem mezar taşıma liseli aşkından geberdi yazın ne olur...

Soru sırası bana gelmişti,sormak için soru düşünüyordum ama düşüncelerimi bir bağırış sesi yarı da bıraktı. Arkadan birisi sertçe "Büşra"diye bağırıyordu. Kimdi o? Ne istiyordu? Neden gelmişti?

2. BÖLÜM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.ZAMAN AYIRIP OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SİZCE O BAĞIRAN KİŞİ KİM TAHMİNİ OLAN VARMI? :D

Dört Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin