Sevdiğimi kıskanırım!

29 4 0
                                    

Kokusu kokumla birkeştiğinde kalbim yerinden Çıkacak gibi atıyordu,o an hiç bitmesin istiyordum.
Sarıldıktan sonra yüzüme baktı " Teşekkür ederim"dedi ve oturdu. Bende yanına oturdum soru sırası bendeydi ve ben soracaktım,ama aklımda soru yoktu. Olsa şaşarım

Gülerek yüzüne baktım " O çocuk kimdi ne yaşadınız?"dedim. Biraz yüzü asıldı ve yüzüme baktı "Eski sevgilim yavşağın teki, yaklaşık 4 ay falan beraberdik herşey için kavga ediyorduk kavga sonunda yine üzülen ben oluyordum. Yolda yürürken bile sağ mı? Sol mu? Diye kavga ederdik sen düşün.. O kadar çok sıkılmıştım ki en son dayanamadım ve patladım sonuç olarak ayrıldık." gülümsedi. "Anladım" diyip kafa salladım,biz konuşurken Damla yanımıza geldi.

Damla'dan

Usulca yanlarına yaklaşıp ikisine de sorgular şekilde süzdüm. Büşra henüz anlamamıştı.
-Büşra
-Efendim Damla.
-Anlatacak mısın?
-Damla fazla soru sormasan?

Büşra ile konuşurken "Hasan nerede?" diyen Yüksel'e döndüm " kantin de tıkınıyor kanka" dedim ve yanlarına oturdum.
Aralarında ne vardı bilmiyordum ama bu durum hoşuma hiç gitmiyordu. Büşra dan nefret etmiyordum ama sevmiyordum da, nefret bana göre çok kuvvetli bir Duygu olduğu için kimseyi bu denli kuvvetli Duygu'ya tabir tutamazdım.

Kendi kendime düşüncelerle boğuşurken karşıdan gelen Hasan'ı zar zor fark etmiştim. Hasan canımın içi biricik aşk pıtırcığımdı, Yüksel ise korumacı bir ağabey. İkisiyle kardeş olduğum için çok şanslı olabilirdim ama kimse ile de paylaşacak kadar gavat değildim...

Galiba Büşra'yı bu yüzden pek benimseyemiyordum.

Düşünce havuzumdan cam kalpli aşk pıtırcığımın sorusuyla kıyıya çıktım.
-Neyin var kıvırcığım?
-Yok bir şeyim sadece son olanları düşünüyordum.
-Çok düşünme fındık yanmasın.
Bu dediği hoşuma gitmişti. Hatta hunharca haykırdım diyebilirim. O lafına karşılık  komik şekilde cevap verdim " Ule ne diyisen?" diyince varlığını unuttuğum Büşra ve Yüksel güldü.

Varlığını unuttuğum Büşra'nın varlığına nasıl alışacağım bilmiyorum. Bu düşüncenin verdiği ağırlık ile başımı Hasan'ın omuzuna yasladım ve herkesten uzak kafamda kendi hayallerime daldım..

Acaba Damla varlığına alışamadığı Büşra'nın varlığına alışabilecek mi? Büşra'yı kabul edebilecek mi? Merak konusu şuan kesin bir cevabı yok ben bile merak ediyorum.

Bölüm gecikti sınav haftası olduğu için umarım beğenirsiniz. Okuyan herkese teşekkür ederim.

Dört Yapraklı Yonca 🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin