14. Kojoj devojci pripada kofer?

48 6 0
                                    

💞Test od jednog pitanja: Kojoj devojci pripada kofer?

~Intuicija nikada na može da vas prevari, pa čak ni u najtežim situacijama i odlukama.
~Ovoga puta se ponovo oslonite na nju kada budete odgovarali na pitanje:

Kojoj devojci pripada kofer?

~Zamislite sledeću situaciju: Dve devojke se na aerodromu raspravljaju oko kofera koji na sebi nema označeno ime. Obe tvrde da je kofer njihov.

Nekoliko detalja koji će vam pomoći pri odluci:

~Boja kofera je ista kao boja bluze plavokose devojke

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

~Boja kofera je ista kao boja bluze plavokose devojke.
~Na vrhu kofera je četka za kosu, a plavuša ima dugu kosu.
~Plavokosa devojka ima prijatniji stav koji kao da sa sigurnošću govori da je kofer njen.Ali, mobilni telefon iz kofera bi po nekoj logici dodelili brineti, zato što plavuša već ima mobilni u ruci.
~Kofer se zaključava, a brineta u ruci drži papirić sa kombinacijom brojeva koji bi mogli biti šifra.
~Kofer ima jedan slomljeni točkić, pa bi trebalo da se nosi preko ramena. A, ako se nosi preko ramena, bilo bi nelogično da vlasnica obuče bluzu sa golim ramenima.

Sada, koji je vaš konačni odgovor?

Ako ste odabrali devojku sa plavom kosom

~Vi ste impulsivna ličnost koja se uvek bori između emocija i logičnih misli. Teško vam je da nešto unapred predvidite i da napravite dugoročne planove.
~Ali, isto tako ste i odličan prijatelj, spreman da u svakom trenutku pomogne i ponudi svoju pomoć.
~Pored toga, imate veoma razvijenu maštu, pa vam je svaki dan ispunjen novim idejama.

Ako ste odabrali devojku sa smeđom kosom

~Vi ste ozbiljna osoba na koju svi i uvek mogu da se oslone. Nikada ne brzate sa donošenjem odluka i ne gledate kroz prste. Liste, planovi i tabele su vaš recept za uspeh.
~Želite da stalno razvijate nove sposobnosti i veštine. Zahvaljujući ovome imate širok krug prijatelja, smireni ste i zanimljivi.

***********************************
Koju ste vi devojku izabrali?

                                                              💙M

All⭐starsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang