💞Moda i psihologija boja: Šta vaša omiljena boja govori o vama?
~Da li i vi pripadate grupi ljudi koji se, i pored toga što imaju odeću najrazličitijih boja, na kraju ipak odlučuju za jednu te istu?
~Bez obzira o kakvoj prilici se radi, verovatno postoji neka boja koju uvek birate na prvom mestu i najlakše vam je da je iskombinujete.
~Možda se u takvoj kombinaciji osećate najsamouverenije, stoji vam najbolje ili najbolje krije vaše nedostatke.
~Bez obzira koji je razlog tome, baš ta boja će otkriti vas i vaš karakter.
Pogledajte šta o vama otkriva vaša omiljen boja, a da toga uopšte niste svesni:
Crna
~Crna boja se, očekivano, shvata veoma ozbiljno. Prema mnogim istraživanjima, dokazano je da ljudi ovu boju gledaju kao znak prestiža, moći i inteligencije.
~Ljudi koji ovu boju stavljaju na prvo mesto, ambiciozni su, ali i osećajni i lako mogu da budu povređeni, iako daju sve od sebe da to sakriju.
Braon
~Braon je boja zemlje, a važi za simbol racionalnosti, samouverenosti, čvrstine, stabilnosti i inteligencije.
~Baš zbog toga, ljudi sa ovakvim osobinama mogu biti primećeni u braon kombinacijama.
Plava
~Plava boja pokazuje samouverenost i sigurnost, pa se baš zbog toga preporučuje za profesionalne sastanke i događaje.
~Ovu boju biraju ljubazni, osećajni i stidljivi ljudi, koji se u njoj osećaju smireno i sigurno.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
All⭐stars
Приключения~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~