💞Privatni detektiv otkriva 4 znaka koji ukazuju da vas suprug vara
~David King, glavni čovek australijske detektivske agencije „Lipstick Investigations“, govori o najčešćim znacima koji ukazuju na suprugovo neverstvo.
~Prema njegovim rečima, žene koje se obraćaju detektivima u potrazi za dokazima, su gotovo u 80% slučajeva u pravu.
~Razlog zašto one iznajmljuju detektive da prate njihove supružnike je taj što oni znaju kako da otkriju detalje koji otkrivaju supruga.
Ovo su 4 najčešća znaka zbog kojih žene sumnjaju da im je suprug neveran, a detektivi dokazuju da su u pravu i da se ne radi o „lažnoj uzbuni“.
Prvi znak
~Prvi i najočigledniji znak je taj kada suprug počne više da brine o sebi i svom izgledu – nov parfem, nova frizura, redovno brijanje i sređivanje, novi stil oblačenja...
~Ukoliko se ove promene dese odjednom, a nemaju cilj da privuku vašu pažnju kako bi više vremena provodili zajedno, onda se verovatno vaš suprug menja zbog neke druge.
Drugi znak
~Normalno je da svako ima svoju privatnost i da ne deli baš sve informacije sa vama i naravno da ne treba da proveravate njegov telefon, poruke i mejlove. Ipak, nije strašno ukoliko uzmete suprugov telefon kako biste se slikali ili javili nekome, ili da ponekad odgovorite nekome, sve dok se on tome ne protivi.
~Dakle, ako je vaša veza ozbiljna, sa međusobnim poverenjem i do sada niste imali problem sa privatnošću i suprug iznenada stavi lozinke svuda i drži telefon uza sebe, vreme je da posumnjate da nešto krije.
Тreći znak
~Treći znak koji otkriva neverstvo partnera je nervoza i preterano agresivno ponašanje. On od svakog vašeg pitanja može napraviti svađu i izgleda kao da mu sve smeta sa vaše strane. Stalno nalazi povod za konflikt, a potom se povlači i ceo dan ne razgovara sa vama.
~Zapravo, muškarci u takvoj situaciji jednostavno pokušavaju da se oslobode osećaja krivice koji je prisutan, i da bi našli opravdanje za svoja dela optužuju vas za sve i svašta.
Četvrti znak
~Četvrti znak koji pokazuje neverstvo partnera su njegovi učestali izlasci bez vas. Ako je ranije on bio inicijator, ali i vi, da idete zajedno u bioskop, restoran, u šetnju ili druženje sa prijateljima, a sada stalno nalazi razloge da negde ide sam, to je moćan znak.
~Najverovatnije da je našao nekog sa kim mu je prijatnije u društvu, pa se trudi da to sakrije od vas i nalazi razloge za sastanke i „muške sedeljke“.
Važno: Оvi znaci nisu ništa novo i sigurno ste ih već znale, a možda ste zbog njih i sumnjale. Važno je da zapamtite da pojedinačno svaki od ovih znaka možda ne znači ništa i da je slučajnost ili posledica trenutnih događaja. Ali, ukoliko se istovremeno jave nekoliko znaka to je signal koji ne treba ignorisati.
***********************************
💙M
YOU ARE READING
All⭐stars
Adventure~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~