7. Ko je ubica, a ko žrtva?

89 7 2
                                    

💞Imate priliku da pomognete Šerloku da reši 6 ubistava: Kako ćete se snaći?

~Svi mi obožavamo da gledamo detektivske i kriminalističke serije, pitajući se kako bismo se snašli da smo u ulozi nekog ultra inteligentnog Šerloka. Evo prilike za to.
~Imate priliku da sledećih 6 ubistava rešite sami.
~Dat vam je slučaj, a vi razmišljajte koliko god želite pre nego što okrivite nekoga.

Prvo ubistvo: Žrtva - aristokrata

~Džordž Smit je ubijen u nedelju uveče. Za vreme ubistva u njegovom domu je bilo 5 osoba – supruga, lični kuvar, batler, spremačica i baštovan.

Svi su ispričali šta su radili za vreme ubistva:

~Supruga je čitala knjigu pored kamina.Kuvar je spremao doručak.Batler je davao uputstva radnicima u dnevnoj sobi.Spremačica je prala sudove.Baštovan je zalivao cveće u staklenoj bašti.
~Odmah po davanju izjava, Šerlok je znao ko treba da bude uhapšen kao ubica.

~Odmah po davanju izjava, Šerlok je znao ko treba da bude uhapšen kao ubica

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆Kuvar. Ubistvo se desilo uveče, ali je on rekao da je spremao doručak.

Drugo ubistvo: Loše smišljeno ubistvo

~Šerlok je razgovarao sa doktorom u čekaonici, kada je jedan muškarac, sav zadihan i zabrinut, uleteo u prostoriju vičući: „Neko je pucao u moju suprugu.“

Kada je bio upitan šta se tačno desilo, dao je sledeću izjavu:

~„Bio sam na poslu kada mi je žena koja čisti javila da se nešto strašno desilo mojoj supruzi. Rekla je da je pozvala Hitnu pomoć i da je supruga na intenzivnoj nezi. Izašao sam sa posla što sam brže mogao, i evo, sada sam tu.“
~Kada je gospodin završio priču, Šerlok je rešio da ga privede zbog pokušaja ubistva.

“~Kada je gospodin završio priču, Šerlok je rešio da ga privede zbog pokušaja ubistva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☆Muž se izleteo kada je rekao da je neko pucao u njegovu suprugu. Žena koja je čistila ni u jednom trenutku mu nije tačno rekla šta se desilo. Samo je napomenula da se nešto loše desilo njegovoj supruzi. I još niko od doktora mu nije potvrdio da se radi o prostrelnoj rani.

Treće ubistvo: Žrtva - otac tri sina

~Jedan milioner je ubijen u svom domu. Šerlok je razgovarao sa tri njegova sina, Džekom, Džonom i Džejmsom, koji su bili kod kuće.
~Džek je rekao da je to veče njihov otac bio sa njim i Džonom na zvaničnom događaju. Kada su došli kući, svi zajedno su otišli do dnevne sobe. Kada se otac stepenicama popeo do spavaće sobe, Džejms je ušao i upucao ga.Džon je potvrdio Džekovu priču.Džejms je rekao da je bio kod prijatelja i gledao utakmicu. Tvrdio je da je njegov otac već ležao mrtav kada se on vratio kući.
~Šerloku je već sve jasno, zna ko od trojice sinova laže.

All⭐starsWhere stories live. Discover now