💞Ponašanje po kojem ćete razlikovati zrelu ženu od nezrele devojke
~Biti zreo znači živeti život bez stavljanja roze naočara koje ulepšavaju svet.
~I, kada je reč o zrelosti, ne radi se tu samo o godinama, već mnogo više o unutrašnjem osećaju i ponašanju.
~Zrela žena zna kako da ceni sebe i druge, pa živi harmoničan život i ne trudi se da bude kao neko drugi.
Vremenom sve devojke postanu zrele.~Slledeće reakcije na određene situacije pomoći će vam da uočite razliku između ponašanja devojaka i zrelih žena:
Živi za svoje ciljeve
~Ako ste se nekada brinule zbog toga šta će ljudi pričati o vama, šta da kažete i kada to da kažete, kada da budete fleksibilne, a kada stroge – znači da ste sazrele.
~Većinu stvari radite jer smatrate da je tako najbolje za vas, a ono što drugi misle nije vam važno.
Nezainteresovana je za prošlost
~Ako ste nekada bile opsednute bivšim dečkom i „visile ste“ na njegovom profilu da biste videle kada objavi sliku i sa kime izlazi, sada ste mnogo zrelija osoba. Imate sopstveni život i ne zanima vas ono što je bilo u prošlosti.
Ne prati slepo modne trendove
~Ranije ste, možda, sledile modne trendove i trošile ste mnogo novca na nešto što ćete nositi samo jednu sezonu, ali sada su se stvari promenile. Zrele žene kupuju kvalitetnu odeću koja im se dopada i koju mogu da nose više puta.
BINABASA MO ANG
All⭐stars
Adventure~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~