💞Kviz: Koja žena je najuspešnija?
~Često se dešava da bolje umemo da procenimo druge ljude nego sami sebe. Kroz ovaj kviz ćemo se potruditi da spojimo ove dve veštine.
~Na osnovu toga kako doživljavate ženske siluete, mnogo lako vam se mogu pripisati određene karakteristike.
~Analizirajte njihov govor tela, držanje i stav, pa izaberite samo jednu siluetu od četiri ponuđenih.
Koja žena je najuspešnija?
☆Žena broj 1
☆Žena broj 2
☆Žena broj 3
☆Žena broj 4......................................................................
☆Žena broj 1
~Аkо smatrate da je ova žena najuspešnija, onda vas krasi veliko samopouzdanje. Ne plašite se novih izazova. Naprotiv, u njih se upuštate sa optimizmom, entuzijazmom i sigurnošću u sebe. Radite naporno kako bi vas poštovali i ne dozvoljavate da bilo ko postigne bolje rezultate od vas.
☆Žena broj 2
~Kod vas, srce preovladava nad umom. Preferirate da srcem izaberete put do uspeha, pa tako veći deo vremena ignorišete logiku. Volite da analizirate, a u tome vam pomaže i intuicija koju nikada ne zapostavljate. Teško da vas neko može prevariti.
☆Žena broj 3
~Vaš moto na putu do uspeha je „sve je u detaljima“. Racionalni ste i dobro analizirate i najmanje sitnice pre nego što se upustite u pohod na ostvarenje cilja. Zbog toga vam treba puno vremena da donesete odluku, ali je zbog toga ta odluka i uvek ispravna. Smatrate da je život kratak i nema prostora i vremena za greške.
☆Žena broj 4
~Puni ste ambicija, ali znate koliko ste sposobni i šta realno možete postići. Radite naporno kako bi ostvarili ciljeve. Volite da se takmičite sami sa sobom i svakodnevno radite na poboljšanju svojih kvaliteta. Lako prihvatate nove izazove, ali ne volite da se previše udaljite iz zone komfora kako biste ih i postigli.
***********************************
💙M
YOU ARE READING
All⭐stars
Adventure~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~