💞Detektivski zadatak za inteligentne: Ko je ubica?
~U butiku je za vreme ubistva bilo troje ljudi. Ana, Goran i Bojan su osumnjičeni, ko je ubica?
~U jednom elitnom butiku muške odeće desilo se ubistvo. Ubijen je mladi prodavac Viktor.
~On je imao samo 25 godina, obožavao je svog psa Gogija i nije imao loše navike. U butiku je radio godinu dana.
~Njegovo telo pronađeno je u magacinu.
~U trenutku ubistva nije bilo struje i kamere nisu radile. Detektiv koji je došao na mesto zločina zatekao je ovu scenu.
~Počeo je da pažljivo ispituje sve. Stvari su bile razbacane, kutije su bile otvorene, da li je napadač tražio nešto?
~Osumnjičeni su bili: kasirka – Ana, muškarac sa aktovkom – Goran i muškarac sa zavojem na ruci – Bojan. Svi ovi ljudi su bili u prodavnici kada se desilo ubistvo.
~Detektiv je siguran da je neko od njih ubica.
~Šef obezbeđenja je odblokirao vrata koja su se blokirala u trenutku kada je nestalo struje, ali kada je video da se desilo ubistvo, ponovo ih je blokirao.
~Posle ispitivanja mesta zločina i osumnjičenih, detektiv je primetio nekoliko detalja koji ukazuju na to ko je krivac. Pozvao je pojačanje i počinilac je odmah priveden.
Ko je ubica? Koji detalji su pomogli detektivu?
* * * * *
Istraga:
- Prema nanesenoj povredi vidi se da je ubica levoruk. Ana i Goran su desnoruki, to se vidi na snimcima kamere koji su napravljeni pre nego što je nestalo struje, dok je Bojanova desna ruka u zavoju i rukuje levom.
- Bojan je osumnjičen. Zar muškarac sa povređenom rukom ide u kupovinu? Isto tako, detektiv je primetio da su majica koju nosi Bojan i ona koja je zakačena u magacinu iste. To treba da se proveri.
- Detektiv je primetio da Bojan lako može da krije oružje u gipsu.
~Istraga koja je usledila pokazala je da je Bojan nekada radio u butiku, pa zato ima majicu koja je u stvari uniforma kakvu nose zaposleni.
~On je lako mogao da neopaženo uđe u magacin i da ubije Viktora.
~Viktor je trebalo da obuče uniformu kada je došao na posao, pa je zato otišao u magacin. Ali, pre nego što se presvukao, u prostoriju je ušao nekada zaposleni Bojan i iz gipsa uperio pištolj u njega.
~On je Viktora smatrao krivim zato što je otpušten sa posla i želeo je da mu zapreti da da otkaz. Ali, stvari su krenule u pogrešnom pravcu i desili su se neočekivani pucanj i ubistvo.
***********************************
💙M
YOU ARE READING
All⭐stars
Adventure~Zdravo svima!❤😘🙋 U ,,All⭐stars" možete raditi kvizove , čitati savete o modi ... i još mnogo toga. Nadam se da će vam se svideti ! 💙 ~07.09.2017.~ 25.04.2019.~