2. A verseny

10.7K 487 48
                                    

Reggel, eléggé fáradtan keltem fel. Elmentem, vettem egy hideg zuhanyt, majd fehérnemű főé vettem egy köntöst, és lementem reggelizni. Mikor megettem felmentem majd a szekrényem elé ülve, néztem, hogy mit is kénék fel venni. Végül fekete farmert vettem fel. Ehhez választottam egy fehér haspólót, majd rá egy Addids pulóver. A cipőim közül, pedig egy Super Start vettem elő. A táskámat felkaptam majd lementem. A konyhapultról elvettem a telom, majd mentem is suliba.

 A konyhapultról elvettem a telom, majd mentem is suliba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor beértem, egyből a terembe mentem. Leültem a szokásos helyemre, majd elővettem a telefonom. Telefonoztam, míg Cameron le nem vágta magát mellém.

-Jó reggelt virágszálam.-köszönt, mire én megforgattam a szemem.

-Jobbat.-feleltem rá sem nézve.

-Mi van? Az instagramm izgalmasabb mint én?

-Minden izgalmasabb nálad.-mondtam unottan.

-Majd meglátjuk, mit mondasz mikor éppen alattam nyő..mármint..Áhh minek kedveskedni. Szóval mikor alattam fogsz nyögni.-nézett rám perverzül. Ezután nem szóltam semmit, csak ránéztem amolyan"Most komoly?" fejjel. Sajnos az óráink 90%-a együtt van. Szünetben Lunával Brettet kerestük, aki éppen a legjobb barátjával beszélt, aki nem más mint...ahh...igen. Cameron az.

-Szia babaaa-ugrott a nyakába Luna. Cameron rám nézett és szét tárta a karját.

-Felejtsd el.-vettem fel a napszemüvegem.

-Hé stréber!-kiabált nekem valamelyik barom.-Tessék itt a matek házim. Holnap jövök érte.-mielőtt elment volna, megfogtam a pulcsiját, majd hozzá vágtam a cuccát.-Ahh te idióta.-simogassa a mellkasát.

 -Pont engem idiótázól le, mikor az sem tudod mennyi, 7×7?-mutattam magamra.

-Chh igen is tudom mennyi 7×7! Csak nem akarom neked elárulni.-mondta, fel szegett állal.-Na írd meg.-tolta felém, matek füzetét.

-Előbb lennék öngyilkos, mint, hogy mások helyett dolgozzak.-tettem keresztbe magam előtt karjaim.

-Hajrá.-mosolyodott el.

-Ha öngyilkos akarnék lenni, akkor felmásznék az EGO-ra és leugranék az IQ szintedre!-Mondtam, mire a hallótávolságon belüli emberkék röhögni kezdtek. A srác erre nem tudott mit mondani, és inkább elment.

-Ez szép volt csajszi.-mondta Luna, majd össze pacsiztunk. A nap többi részében nem történt semmi. Délután még kimentem a pályára, aztán ennyi.

~~~~~~~~~~ Time jumping ~~~~~~~~~~ 

Reggel úgy ugrottam ki az ágyból, mint ha ágyúból lőttek volna ki. Hisz szombat van! Gyors fel kaptam egy cica nacit, fekete lenge pólóval, és inget kötöttem a derekamra, majd felvettem még egy tornacipőt. A motoros cuccom már tegnap oda vittem a pályára, hogy ma ne keljen ezzel időt pazarolnom. Most van 8 óra, ami azt jelenti, még van 2 órám. Felültem a motocrossomra, majd elindultam.

A stréber titkaiWhere stories live. Discover now