22. Rádöbbenés

3.6K 209 7
                                    

Már hetek teltek el, mióta a csoporthoz járok. Az életem már 2 részből áll. Van a nappal, ahol összetört vagyok és suliba járok. És nagyjából rosszul szoktam lenni az esti drogozás és ivászat miatt. Érzem, hogy szükség van rá, és mindig alig várom hogy kapjak. Minden nap kijárok edzeni a pályára és próbálom mutatni, hogy minden rendben. Aztán vannak az esték, ahol boldog vagyok, ahol nevetek, és olyan dolgot csinálok amit nem szabad, még sem érdekel.

Viszont megtudták, hogy mit csinálok esténként. Mindent bevetettek ellenem, hogy ne menjek. De valahogy mindig kijutottam. Azóta már csak rosszalló nézéssel végig nézik, ahogy kisétálok. A barátaimtól eltávolodtam. Ők keresnek, csak én utasítom a próbálkozásukat. Gondolom apuék elmondták, hogy mi is a helyzet.

Viszont amint bűntudatom lesz miattuk, már jön az este. És onnantól megszűnik ez az egész. Elfelejtek mindent. És ez nekem így jó. Azt akarom hinni, hogy ez nekem így jó. Dylen még mindig a kórháznál vár rám mindig. Egyre jobb barátságot kötünk. Viszont van egy olyan érzésem, hogy aggódik miattam. És ez zavar mert tudok vigyázni magamra. A csoportban is többen lettünk, de nem igen bírnak ahogy észre vettem. De kit izgat? Nem miattuk megyek.

Most is egy újabb reggellel kell szembe néznem. A fejemet fogva, beveszem, a már előre kikészített fájdalom csillapítom, majd elmegyek lefürdeni. Mindig este teszek ki magamnak, tudva hogy reggel szarul leszek. Fürdés után ruha keresésre indultam. Fekete farmer, szürke pulóver, és szürke sapka egy fehér torna cipővel. Tökéletes. A táskámat megfogva mentem le az emeletről, és meg sem állva sehol, kiviharoztam a házból.

A suliba jár pár csoport tag, akikkel lógni szoktam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A suliba jár pár csoport tag, akikkel lógni szoktam. Most is hozzájuk mentem oda.

-Sziasztok.-morgom nekik.

-Valakinek rossz napja van.-vigyorog rám Daniel, miután lepacsizunk.

-Inkább rossz évem.-erőltetek fel egy mosolyt.

-Egyetértek.-issza kávéját Nash.

-Ti sem néztek ki jobban.-nevetek fel, mire csak morognak.

-Ne is mond. Mindenem zsibbad, és a fejem szét robban.-morog Mia.

-Azok mért néznek?-szólal meg hirtelen Dan. Oda fordítottuk a tekintetem, majd Bratt, Scott és barátaik néztek minket.

-A régi barátaim.-Mondom, miközben Brattel szemeztem. Ő csak megrázta a fejét, és intett a többieknek, hogy menjenek.

-Mi történt? -kérdez rá Mia.

-Rá jöttek, hogy mit csinálok.-rántok vállat.

-Nem szabály ellenes tudniuk?-húzza össze szemöldökét Nash.

-De. De csak annyit tudnak, hogy valakikkel drogozom. Ennyi. Ez csak nem jelent semmit.-mondtam.-Na húzok órára.-veszem vissza ledobott táskám, majd elindultam órára, ahol szokás szerint csak alszom. Nem is tudom minek járok be elsőkre.

A stréber titkaiWhere stories live. Discover now