Az ébresztőm hangjára keltem fel. Ma van a nagy nap. Csak ez járt a fejembe. Kipattantam az ágyból ahogy csak tudtam. A szekrényemben kutattam valami ruháért mikor találtam is egy fekete szaggatott nadrágot és egy fehér felsőt. Felvettem hozzá a Vans-em és egy bőrdzsekit. A táskámat felkapva a hátamra, lementem a konyhába.
-Jó reggelt. Ma nem kell elvinned.-adtam egy puszit Matteonak.
-Így nem sétálhatsz.-harap bele a lekváros pirítósába.
-Nem mondtam hogy gyalog megyek.-hajtom le a fejem, mire torkán megakadt egy kis pirítós.
-Hogy mi van?-kérdezi köhögés közben.
-Motorral megyek.-mosolyodom el.-De majd elmagyarázom. Most nem mert mennem kell. Szia.-hagytam magamra a sokkos Matteot. Kezembe vettem a Yamaha motoromnak a kulcsát, és mentem is.
Már a sisakomat vettem fel de elsőnek vettem egy mély levegőt, majd kifújtam. Végül elindultam. Nem hittem el hogy ezt csinálom. Nagyon sokszor vissza akartam fordulni de nem tettem. Már láttam a sulit. Mindenki engem nézett. Barátaim előtt álltam meg. Ilyenkor általában az egész iskola kint van. És most mind engem nézett. Levettem a sisakot, mire mindenki szeme kétszer akkora lett mint alapból. Lunáék csak mosolyogtak. Először Erik jött oda hozzám a suli "kemény sráca" aki szintén motorozik.
-Ez egy Yamaha R5?-kérdezte.
-R6 -javítottam ki.
-Szép járgány. De a nevén kívül tudsz is róla valamit?-néz rám kihívóan.
-Mit akarsz tudni?-szálltam le.
-Kezdjünk egy egyszerűvel. Motor típusa?
-4 ütemű, folyadékhűtéses, DOHC, előre döntött, párhuzamos, 4 hengeres és 4 szelepes.-válaszolok a szemébe nézve, mire elmosolyodik.
-Maximális teljesítmény?
-87,1 kW , 14 500 rpm.-mondtam egyből, mire egy elégedett arcot vágott.
-Kuplung típusa?-szeme közben a motoromon, majd rajtam jár.
-Olajban futó és többtárcsás. Valami nehezebb?-húzom fel a szemöldököm.
Hátsó felfüggesztés?-chh azt hiszi kifog rajtam.
-Lengőkaros.-vágtam rá.
-Ügyes. Azt hittem csak a színét fogod tudni.
-Tudod, csak úgy veszek motort hogy mindent tudok róla.-rántok vállat.
-Oké engem megvett.-emelte fel a kezét mint ha védekezne. Elnevettem magam, majd jött a fekete leves.
-Szóval nem igaz mi?-hallom meg Victoria hangját.-Cameron. Nem szép dolog hazudni.
-Csak engem védett. Baj?-fordultam felé.
-Pont téged?-nevetett fel.
-Igen. Pont engem.-mosolyogtam rá, ami látszólak zavarta.
-Ugye tudod, hogy most nem leszel ez miatt menő?
-Ki akar az lenni?-tárom szét a karom.-Én csak magamat akarom adni.
-Akkor csak azért csinálod hogy középpontban legyél egy kicsit.-kereste kifogásokat.
-A legkisebb vágyam sem lenne az, hogy középpontba kerüljek. -eközben mindig tettem felé egy lépést. Pont előtte voltam és lenézett rám. Na igen. Vagy 2 fejjel magasabb volt nálam. A suliban sok 9.-es is nagyobb nálam.
-Ki foglak csinálni ha elveszed a csillogásom és a jó hírem.-mondja úgy, hogy csak én halljam.
-Isten ments hogy ezt tegyem. Rohadtul nem érdekelsz, szóval le se foglak szarni.-mondtam, mire mindenki "huu"-zni kezdett. Mondott volna még valamit de becsengettek. Mindenki elkezdett be felé menni. Luna átkarolta a vállam, és úgy mentünk be. Majd a terem előtt levált én pedig Cameronnal mentem tovább.
-Tudod, nem hittem volna hogy megteszed.-szólalt meg a csendes folyosón.
-Őszintén én se.-nevettem fel. Ő is elmosolyodott.
-Melody..-állított magával szembe, és kereste a szavakat.- Délután találkozhatnánk? Mondani szeretnék valami fontosat, amit úgy érzem nem tarthatok tovább magamban.-vakargatta a tarkóját.
-Öm persze találkozhatunk. De most menjünk órára.-mondtam, majd beléptünk a terembe ahol a tanár még hál isten nem volt bent. A nap további része simán ment. Sokat lógtam Erikkel és a bandájával. Eddig hozzájuk se mertem szólni mert bevallom féltem tőlük. Ijesztően viselkednek. De amúgy meg tök jó fejek. Na és a humoruk...
Na és jött a délután. Kicsit izgultam hogy még is mit akar mondani Cameron. Gyalog mentem a megbeszélt helyre, ami a park mellett lévő folyónál van. Cam már ott várt egy padon ülve. Nagyon a gondolataiba lehetett merülve, mert nem igen vett észre, csak mikor a megböktem a vállát.
-Basszus.-ijedtében lezakózott a padról. Kicsit tovább gurul és bele esik a folyóba. De ezzel nem tudtam foglalkozni, mivel éppen a röhögő görcsömet akartam valahogy csillapítani. -Ki röhögted magad?-porolja le magát.
-Asszem.-törlöm le az utolsó könnycseppet. -Na mit akartál mondani?-mosolygok rá.
-Hát...hol is kezdjem.-vakargatta a tarkóját. Ilyenkor olyan kisfiús és aranyos. -Istenem ez nem megy.-könyököl a térdére.
-Cam. Csak nyugi. Mond el egyszerűen.-simogattam meg a hátát.
-Egyszerűen? -ugrott fel hirtelen.-Még is hogy a nagy faszomba mondjam el neked, hogy beléd szerettem? Ez nem olyan egyszerű mint azt te....-fogta fel mit is mondott. De nem csak ő volt ám sokkos állapotban. Konkrétan háromszor nagyobb volt a szemem és tátott szájjal néztem a lefagyott fiúra. Nem tudom még is mit érzek most. Az érzéseim cserben hagytak és úgy kavarodtak össze hogy azt soha nem szedem szét lehet. -Jo most már elmondom.-térdelt le elém.-Melody. Beléd szerettem. De már 9.-ben érezni kezdtem irántad dolgokat, de azt hittem hogy csak egy fellángolás vagy ilyesmi. De mostanra rájöttem, hogy nélküled élni sem lennék képes. És tudom hogy mindig egy köcsög fasz voltam veled, de nem akartam hogy észre vegyél belőle bármit is.. Sajnálok mindent. És akárhogy is érzel irántam de tudd hogy én kurvára szeretlek.-amikor befejezte, már cselekedtem is...
Na itt van még egy rész. Ne öljetek meg a vége miatt pls.. Amint tudom írom a kövit :))
~Norinaa
DU LIEST GERADE
A stréber titkai
JugendliteraturVicces, hogy ha valaki azt mondja hogy "kikapcsolódás","relax","nyugalom", akkor egyes embereknek a wellnesz vagy a pihenés jut először eszükbe. De nekem? Nekem a motor búgás, a benzin szaga, a gyorsaság által hagyott porfelhő és maga a gyorsaság. E...