Chapter 2: Monsters Under the Bed

396 53 3
                                    

jungkook nahnevane zabuchol vchodové dvere a kráčal do obývačky, kde našiel vyľakaného yoongiho a malého yoongiho, ktorý sa nevinne hrali s hračkami malého yoongiho na zemi, zízal na neho zmätene.

jungkook sa trocha ukľudnil, vidiac dvoch ľudí, ktorých najviac miluje bola tá najlepšia časť jeho dňa.

ale stále bol nahnevaný.

"čo sa stalo, zlatko?" yoongi sa otočil, aby sa pozrel na jungkooka.

"prečo je tak skurvene ťažké si nájsť prácu?!" zavrčal a hodil svoju tašku na zem, frustrovane si rukou prešiel po vlasoch.

"kuvene"

yoongi dramaticky zalapal a otočil svoju hlavu k malému yoongimu, ktorý sa sladko usmial na staršieho muža.

"pozri čo si ho naučiť povedať, zlý ocko" yoongi jemne chytil boky malého yoongiho a posadil si ho do lona, štekliac ho.

jungkook sa zasmial aj keď stále vyzeral nahnevane, "prosím ťa, toto bolo jediné slovo, ktoré povedal zo všetkého, čo som povedal? som si istý, že vie čo to znamená" uškrnul sa.

malý yoongi sa snažil opakovať jungkooka a uškrnul sa späť, nechápal ničomu čo sa deje.

yoongi sa smutne usmial a pozrel sa na jungkooka, kým nechal malého yoongiho sa hrať s jeho prstami, "žiadne šťastie?"

jungkook si povzdychol a pozrel sa dole, objímajúc svoje nohy. "nechcú niekoho, kto nemá vysokú. nikto nechce"

"vieš, že pre teba nie je príliš neskoro, máš ledva tridstať"

"áno, s dieťaťom"

"máš mňa, aby som sa o neho postaral kým si preč"

"čo peniaze?"

yoongi nato nemal odpoveď.

"prečo sa nevrátiš?"

"na prednášky? nie. nechcem si pripomínať moju minulosť každý deň, mám z toho depresie ešte viac"

'ešte viac' neušlo yoongiho ušiam, ale na teraz sa to rozhodol ignorovať, vidiac aký bol jungkook smutný.

"prečo neskúsiš znova tancovať?"

jungkook sa nad tým vystrel, bol trocha zarazený.

"o čom to hovoríš? myslíš si, že na to mám čas? som aj príliš starý-", "ako učiteľ, jungkook"

jungkook zamrkal, "netancoval som roky, nemyslím si, že ešte viem ako tancovať"

"máš to v krvi. choď si zobrať nejaké tanečné hodiny od hoseoka, aby si si obnovil pamäť. na to nepotrebuješ vysokú a máš plno skúseností, bol to aj tvoj sen, ktorý si skončil kvôli mne"

jungkook sa pozeral na miesto na stene, zvažoval yoongiho slová. jeho srdce sa naplnilo vzrušením nad myšlienkou.

"porozmýšľam nad tým"

yoongi sa usmial, bol na seba pyšný.

bolo ťažké sa rozprávať s jungkookom, keď bol taký, vždy bol tvrdohlavý a keď veci nešli podľa jeho predstáv, ku každému sa choval trpko.

ku každému.

yoongi nebol výnimka.

takže mať polo-riadnú konverzáciu s jungkookom a prinútiť ho zvážiť niečo, keď bol v tomto stave prinútilo yoongiho sa cítiť pyšne.






obaja sa zľakli, keď bolo niečo hrubo hodené o zem, pozerajúc sa na zdroj zvuku.

jedna hračka bola zlomená kvôli silnému hodeniu na zem od malého yoongiho.

IllicitWhere stories live. Discover now