Chapter 40: You Got the Best of Me

210 44 4
                                    

yoongi zízal na strop, cítil sa otupene.

včera sa rozprával s jeho chirurgom, aby mu pomohol viac porozumieť jeho liečeniu.

chirurg vysvetlil yoongimu, čo bude operácia zahŕňať, riziká, očakávaný výsledok a dĺžku liečenia.

keď sa ho doktor spýtal na závislosti alebo na iné choroby, yoongi mu povedal pravdu o jeho závislosti na alkohol a mladý muž mu vysvetlil, ako to môže vplývať na jeho reakciu na tabletly od bolesti a na anestetikum.

yoongiho to nezaujímalo.

keď sa chirurg spýtal yoongiho, či má nejaké otázky alebo nejaké starosti, yoongi sa zhlboka nadýchol.

"aké sú moje šance?"

chirurg si povzdychol a pozrel sa dole na jeho papiere a yoongi už poznal odpoveď ešte predtým, než si otvoril ústa.

"zostaňme pozitívny, pán min. spravíme všetko, aby sme vám pomohli sa z toho dostať"

vedel že tu nie je žiadna šanca, aby sa toho zbavil.

muž mu povedal nech podpíše zmluvu, ktorá obsahuje otázky o yoongiho zdravotnej histórii a o jeho súčastnom zdravý.

toto ráno, yoongi prišiel do nemocnice, aby mu spravili ďalší krvný a močový test, sestrička sa uistila, že nič nejedol a ani nepil pred jeho nastávajúcou operáciou.

zmerali jeho teplotu, tlak krvy, srdcový tep a hladinu oxygénu - a yoongi nemohol uveriť, že si týmto prechádza.

ale zaslúži si to.

keď sa ho spýtali pred dvoma dňami, či má niekoho kto by ho zobral domov alebo sa oňho postaral povedal, že nemá takže mu povedali, že môže zostať v nemocnici, až kým bude cítiť, že sa o seba vie postarať.

sestrička mu znova povedala čo sa bude diať, snažiac sa ho uistiť, aby yoongi zostal kľudný.

yoongi cítil, ako keby to bolo nemožné, že sa mu to nedialo.

bolo o niekoľko hodín neskôr a yoongi bol oblečený v nemocničnom oblečení, ležal na nemocničnej posteli, bol plný liekov na relaxovanie, antibiotiká a tekutiny boli vsunuté do jeho žíl.

"ste pripravený, pán min? teraz vás zoberieme na operačnú sálu"

yoongi prikývol, neveril svojmu hlasu.

srdce mu bilo v ušiach.

"počkajte!"

yoongi rýchlo natočil hlavu k hlasu.

prekrútil očami nad postavou, ktorá k nemu utekala.

"povedal som ti, aby si nechodil"

"drž kurva hubu" seokjin ho silno objal.

"si ťažký" yoongi zavrčal.

"nikdy by som ťa nenechal, aby si si tým prešiel sám"

"a vy ste...?"

"jeho brat" seokjin odpovedal sestričke.

sestrička sa usmiala, "napokon máte niekoho, kto sa o vás postará"

"nemôžem zostať na dlho, zajtra ráno mám stretnutie, ktoré som nemohol zrušiť ani za boha, večer letím naspäť..."

"to je v poriadku, jin..."

"naozaj je, zostane tu až kým nebudeme vidieť, že sa o seba vie postarať" sestrička sa usmiala na staršieho, ale seokjina to neukľudnilo.

"už ideš dnu?"

IllicitDonde viven las historias. Descúbrelo ahora