Chapter 50: They Say I Have a Problem

213 40 3
                                    

jungkookova noha poskakovala hore a dole od nervozity, netrpezlivo čakal v yoongiho nemocničnej izbe, kým sa vráti z prvej chemoterapie.

obaja mali rozhovor s yoongiho chirurgom kvôli testom, ktorými by si najprv musel prejsť, aký liek dostane na zničenie rakoviny, čo obnáša operácia, počet liečení, vedľajšie účinky a výsledky.

mladší si hryzol do spodnej pery, srdce mu bilo v ušiach. hneď po yoongiho druhej operácii ho rýchlo hnali, aby začal chemoterapiu a jungkook sa skoro cítil zle, že ho prinútil si týmto prejsť.

spýtali sa jungkooka či chce byť v rovnakej miestnosti ako yoongi pretože mal dovolené, aby s nim bol jeden človek, jungkook to odmietol. nechcel to vidieť.

neušiel mu yoongiho sklamaný pohľad.

pozrel sa na hodiny na stene, čakal už tri hodiny.

jungkook sa vystrel a postavil sa zo stoličky, na ktorej sedel keď sestrička otvorila dvere a tlačila yoongiho posteľ do izby.

yoongi mal v žile infúziu, držal stojan, kým bola jeho posteľ zatlačená na pôvodné miesto.

"ako sa má? ako sa máš?" jungkook sa pozrel na sestričku a potom rýchlo na yoongiho.

"má sa dobre, reaguje na to teraz dobre. prvá a druhá chemoterapia je vždy tá najstrašidelnejšia, ale tá najľahšia"

"takže to bude aj horšie"

"bude," pani lim, sestrička, priznala a prikývla hlavou, úsmev zmizol, "ale je to to najlepšie. môže mu to dosť pomôcť"

"môže" jungkook prižmúril oči.

"rakovina pečene je tá najťažšia rakovina, ktorej sa môžte zbaviť, liečba bude viac výbojná než zvyčajne. pánovi minovi sme už všetko vysvetlili, ak to pôjde v poriadku, chemoterapia mu môže dať niekoľko rokov na život. nezbaví sa úplne rakoviny, je to už stále"

yoongi sa pozrel na jungkooka a vedel, že chlapec mal dosť počúvania tej brutálnej pravdy.

"hej inna, môžeš mi ísť prosím po čaj?" "chcete niečo?" otočila sa na jungkooka, on len pokrútil hlavou.

"samozrejme, pán min" potom sa usmiala a vyšla z izby, zatvárajúc za sebou dvere.

"kookie, pozri sa na mňa" yoongi sa jemne spýtal.

jungkook tak spravil, oči mal červené.

yoongiho srdce bolelo.

"chceš skúsiť moju medicínsku marihuánu?"

jungkook si odfrkol, pretierajúc si oči.




"oh kurva" jungkook zakašlal a podal yoongimu joint, vydychujúc dym s trpkým výrazom.

boli sami v miestnosti pre pacientov s rakovinou, ktorý fajčia.

"nie je to tá najlepšia vec, ktorú si fajčil?" yoongi sa zasmial a vdýchol blunt.

"pomáha ti to? s bolesťou, myslím"

yoongi súhlasne zahmkal a vydýchol dym, "necítim žiadnu bolesť, keď to fajčím. ale povedali mi, že mi nič nepomôže s vedľajšími účinkami chemoterapie, ani anti drogy ktoré mi dajú po chemoterapii"

jungkook si povzdychol, "dúfam že to bude na koniec stáť zato..." zamrmlal.

"hej, aj keby nie, aspoň sme sa pokúsili"

"nechcem aby si takto trpel"

"budem trpieť tak či tak, zhorší sa to s alebo bez chemoterapie.

IllicitWo Geschichten leben. Entdecke jetzt