"kurva" yoongi zavrčal a ruky si položil na zrkadlo, ktoré bolo pred ním.
jeho telo bolo spotené, jeho chrbát kĺzal po jungkookovej hrudi, ktorá bola o neho pritlačená zo zadu, bol v ňom hlboko zarytý.
jungkook mal silné zovretie na yoongiho krku čo spôsobilo, že starší si oprel hlavu o jeho rameno, jungkook bozkával jeho spotený krk, kým prirážal svoje boky dopredu.
"prosím povedz mi, že si blízko pretože ja som" jungkook mu zachraptil do ucha, jednou rukou chytil yoongiho tvár a otočil ju, aby sa naňho pozrel, druhá ruka prechádzala po druhom penise rýchlejšie, než prirážal so svojimi bokmi.
yoongi bol príliš stratený v potešení, z potešenia z jungkookovej ruky, ktorá sa ho správne dotýkala a z potešenia z jungkookovho penisu, prirážajúc do všetkých správnych miest v ňom.
neveril svojmu hlasu, len si zatvoril oči a zahmkal.
jungkook ho hlboko pobozkal, ich jazyky sa dotýkali, kým jungkookove ruky prechádzali po yoongiho tele, zastavil na jeho bokoch a silno ich stlačil, zrýchlujúc jeho tempo.
yoongi ho nestíhal bozkávať, len bezmocne vzdychal do jungkookových pier, jeho penis tiekol na zrkadlo, jeho diera sa napínala.
jungkook hrýzol do yoongiho slaného krku, keď sa spravil do staršieho s vrčaním, yoongi ho rýchlo nasledoval, vystriekal sa na jungkookovu ruku a na zrkadlo.
yoongi si položil hlavu na zrkadlo, ak by ho jungkook nedržal, spadol by na tú sprostú zem, jeho nohy sa triasli od intenzívneho orgazmu, ktorý práve mal.
jungkook pokračoval v bozkávaní yoongiho, bozkával ho po zátylku a pokračoval na jeho chrbte.
"zlatko..." yoongi vydýchol a líco si pritlačil o zrkadlo, dychtiac.
jungkook ho ignoroval a pokračoval v bozkávaní jeho chrbta, čupol si aby bozkaval jeho spodok chrbta.
yoongi cítil ako sa jeho penis znova začína prebúdzať nad jungkookovými pohybmi.
keď ucítil studený a vlhký pocit medzi jeho ritnými pólkami, yoongi hlasno zalapal a jeho oči sa rozšírili, snažil sa pozrieť čo sa za ním deje cez zrkadlo, ale bez úspechu.
toto bolo po prvýkrát.
čo si yoongi pamätá, nikdy to takto nerobili.
yoongi si hryzol do spodnej pery a snažil sa kontrolovať svoj dych, snažil sa stíšiť svoje vzdychanie.
jungkook to robil akoby bol skurvené jedlo. lízal, bozkával, sal na diere, takže nezostala žiadna stopa po jungkookovom výstreku.
jungkook postrčil yoongiho nohy aby sa roztvorili ešte viac a yoongi tak spravil ochotne.
jungkook sa presunul pod yoongiho a oblízol yoongiho jemné gule, sal na citlivej pokožke a tiež ju aj trocha zaťahal s jeho zubami.
"nie nie, kookie prestaň, nemôžem" yoongi dychčal a oddialil sa trocha trápne pretože jeho nohy boli rozkročené, pozrel sa dole na jungkooka, ktorý vyzeral ako kompletný hriech.
jeho oči boli tmavé chtíčom, jeho ústa boli vlhké od jeho a yoongiho tekutiny, ktoré sa zmiešali, na jeho perách bol nezbedný úškrn.
"zbláznil si sa? nemôžem sa spraviť dvakrát, už mi nie je tridsať. môžem z toho zomrieť"
jungkook sa zasmial a to yoongiho automaticky rozosmialo.
jungkook poťapkal yoongiho zadok a postavil sa, na jeho tvári bol veľký úsmev.
YOU ARE READING
Illicit
Fanfiction"toto pre vás dvoch neskončí dobre" preklad 3.séria Poison Ivy original author @Yuki_kookie ao3 za cover ďakujem @Carol_ComT