Chapter 22: Wasted Hearts

205 43 1
                                    

jungkook sedel na svojej posteli, jeho telo sa triaslo.

cítil sa ako kompletný idiot.

po tom čo uvidel v kúpelni yoongiho ako nevinne kúpe jeho syna... cítil sa ako ten najhorší človek na svete.

až kým si nepripomenul, že nie je.





čakal na yoongiho, aby uložil malého yoongiho spať.

zľakol sa, keď sa zabuchli dvere.

"čo sa to kurva s tebou deje?!" jungkook otočil svoju hlavu, aby sa pozrel na yoongiho, "šibe ti kurva?!"

"prepáč."

"povedz mi čo sa kurva deje, jungkook"

jungkook sa zhlboka nadýchol, slzy sa mu nahromadili v očiach.

"ako si mi to mohol spraviť?..."

yoongi vyzeral prekvapene, jeho tvár zmäkla.

čupol si pred jungkooka, "ako som mohol spraviť čo? o čom to hovoríš? o tom, že som ti nepomohol s yoongiho záchvatom?" prezeral si svojho syna.

jungkook pokrútil hlavou, "nie, nie je to o tom. myslím si, že to je jediná dobrá vec, ktorú si pre mňa kedy spravil. to a ešte že si ma dostal z heroínu"

"čo sa deje, jungkook?"

"ako si mohol- ako si sa na mňa mohol pozerať tak, ako sa pozeráš teraz? ako si ma mohol vidieť romanticky? ako si mohol zničiť moju nevinnosť? ako si mohol-"

yoongiho oči sa rozšírili, "odkiaľ to všetko vychádza?"

jungkook sa pozrel na yoongiho a už nemohol zadržiavať slzy.

"yoonah mi povedala... porozmýšľaj ako miluješ nášho syna a potom porozmýšľaj ako miluje tvoj otec teba.

keď som pomohol yoongimu sa ukľudniť, cítil som- cítil som niečo, čo som predtým necítil. cítil som, akoby bol môj syn, po prvýkrát. naozaj môj syn.

cítil som, že som jeho otec, po prvýkrát.

že všetky povinnosti sú na mne, že ho musím ochraňovať, naučiť ho rozoznať zlé od dobrého, milovať ho, starať sa o neho, vychovať ho...

nikdy by som si- si nevedel predstaviť, že by som k nemu prechovával iné city.

romantika, sex... by mali byť pre ľudí, ktorých stretneme počas života a nie pre rodinu.

p-predtým som tomu nerozumel. nikdy... nikdy som nerozumel. nikdy som nechápal prečo sú ľudia tak proti nám, prečo? prečo by boli proti nám, keď sa milujeme?

ale toto nie je láska.

toto nie je láska, ktorú by si mi mal dávať.

toto nie je rovnaká láska, ktorú cítim yoongimu.

celý svoj život som veril, že to čo robíme je v poriadku a všetci okolo nás neboli v poriadku.

v nejakom rozmere som chápal prečo bol náš vzťah nesprávny, ale teraz keď mám yoongiho...

chápem.

rozumiem prečo spravil namjoon to čo spravil a prečo mu každý chcel pomôcť.

bol som tak naivný, tak zmanipulovaný... nevidel som to. nerozumel som.

a ešte k tomu si mi ublížil... ublížil si mi najviac, ako mi kedy mohol niekto ublížiť.

viem sa rozplakať len z pomyslenia, že by som náhodou ublížil yoongimu, napríklad že by som naňho náhodou stúpol alebo niečo také, ale ty- ty si mi ublížil ešte horšie.

IllicitWhere stories live. Discover now