"vyzeráš ako hovno" seokjin žul jeho ramen rezance v miske, ktorú držal v ruke, zízal na yoongiho cez monitor počítača.
yoongi sa unavene zasmial a oprel sa o posteľ, notebook mal v lone. "tvoje komplimenty sú vždy tak potešujúce"
seokjin sa zamračil a prehltol jedlo, "nie vážne yoongs, dávaš na seba pozor?"
"prestaň sa znepokojovať, hyung. je mi dobre"
seokjin odložil misku ramenu a odkašlal si, preplietol si prsty. "minule mi zavolal jungkook"
yoongiho celé telo zamrzlo nad spomenutím jeho mena, pozrel sa na svojho brata cez obrazovku a čakal.
"povedal mi, že vy dvaja..."
"áno..." seokjin nemusel ani pokračovať.
"čo si spravil?"
yoongi sa nad tým vystrel, srdce mu bilo rýchlejše. "čo ťa núti si myslieť, že som niečo spravil?"
"ublížil si mu?"
"povedal ti prečo to ukončil?"
"takže to skončil on? čo sa stalo?"
yoongi povedal seokjinovi všetko čo sa stalo v deň, keď sa s ním jungkook rozišiel.
seokjin prikyvoval, "nemôžem povedať, že nie som šťastný, že sa to stalo, som rád že jeho syn ho prinútil si uvedomiť aký nesprávny bol váš vzťah"
"zložím."
"znova si začal piť?"
"čo tým myslíš?"
"neodpovedal si na moju otázku"
yoongi zavrčal, "áno, hyung. znova som začal piť, neviem ako inak si pomôcť keď nie je naokolo"
"choď na skurvenú terapiu, chodíš dookola celý tvoj život. piješ, dojebávaš jungkookov život, znova piješ..."
"nechcem dostať pomoc. už nemám byť kvôli čomu triezvý"
"yoongi, bol si v poriadku predtým než sa jungkook znova vrátil do tvojho života, lepšil si sa. môžeš to spraviť znova"
"nie, nie teraz keď viem čo mi chýbalo, nie teraz keď viem aké to je s ním byť ako s mužom, ako s životným partnerom.
mali sme legitímny vzťah, hyung. boli sme šťastní a zamilovaní aj proti všetkým nerovnostiam bez toho, aby bol bezradným a nevinným tínedžerom a bez toho, aby som bol hrubý alkoholik a teraz to už nemám"
"varoval som ťa. povedal som ti, že k tebe necíti lásku, bola to závislosť a posadnutosť pretože si bol všetko čo poznal potom čo si zničil perspektívu, ktorú mal pre normálne vzťahy s ľuďmi, buď romantické alebo nie"
"čo mám teraz robiť? mám rovnakú závislosť, rovnakú posadnutosť..."
"môzeš sa zlepšiť"
"nemôžem, už nie"
seokjin mal pery v priamej linke, "pýtam sa ťa znova, ublížil si mu?"
yoongi dlho zízal na obrazovku predtým, než potichu odpovedal, "áno"
"kus hovna..." seokjin zasyčal, oči mu ztemneli, "môžeš ničiť svoj život ako len kurva chceš, prečo si zničil jeho?
ty si v bolesti, nie on. musíš prehltnúť bolesť a nie si ju vybiť na ňom, ty monštrum.
je to ako keby si sa nikdy nepoučil, mal by som ťa nechať zomrieť alebo ťa skurvene zabiť alebo-"
"mám rakovinu pečene"
YOU ARE READING
Illicit
Fanfiction"toto pre vás dvoch neskončí dobre" preklad 3.séria Poison Ivy original author @Yuki_kookie ao3 za cover ďakujem @Carol_ComT