"hádam, že je to všetko?" hoseok sa pozrel na jeho porozhádzané veci okolo jungkooka a teraz okolo obývačky.
"on už tam...?"
hoseok prikývol, "je to v podstate stále aj jeho dom, takže nič sme nemuseli podpísať"
jungkook prekrížil ruky, "nechápem ako si nevedel, že sa skrýva, neprišla polícia hneď k tebe domov pretože je to aj jeho dom?"
starší pokrčil ramenami, "hádam že sa veľmi snažil, aby ma do toho nezatiahol"
"nemôžem uveriť tomu, že si sa ku mne presťahoval ešte predtým, než sme mali sex" jungkook prekĺzol so svojimi rukami okolo hoseokovho tela, objímajúc ho zo zadu.
hoseok sa zasmial a otočil svoje telo v jungkookovom zovretí, "už sme spolu bývali u mňa"
mladší si obtrel svoj nos o hoseokov krk, "áno, ale neboli sme..."
vyšší muž si obmotal ruky okolo jungkookových ramien, uškŕňajúc sa, "o tom si sa chcel so mnou porozprávať včera večer?"
jungkook prikývol.
"príde na to čas"
čiernovlasý chlapec našpúlil pery, "kedy?"
"jungkook, si vlastne pripravený na sex?"
jungkook prekvapene zamrkal, "práve teraz? kurva áno-", hoseok si odfrkol, "všeobecne. to čo sa stalo... sa stalo tak nedávno..."
"ošukal som nejakú náhodnú ženu v bare a ošukal som aj taehyunga hneď po tom čo sa to stalo, cítil som sa vo vnútri prázdno, ale fyzicky som bol v poriadku"
"čo sa teraz zmení?"
jungkook sa zamračil, "samozrejme že toto bude iné, prechovávam k tebe city. sme vo vzťahu."
"aj tak tomu chcem dať nejaký čas, až kým obaja nebudeme pripravený. nemyslím si, že sme ešte pripravení"
"dobre, tak prečo ma nenecháš, aby som sa ťa dotýkal? prečo som jediný, ktorý dostáva uvolnenie?"
hoseok si odkašlal, "porozprávame sa o tom, keď nadíde čas, dobre?"
jungkook chcel povedať hoseokovi, že nezáleží na dôvode, vždy bude mať rád hoseoka. stále s ním bude chcieť byť, nech je to čokoľvek.
ale krik z yoongiho izby ich vyrušil.
obaja rozšírili svoje oči.
jungkook utekal do izby dieťaťa a videl ako sa jeho syn udiera, plakal a kričal, jeho tvár bola mokrá a červená.
"hej hej zlatko, čo sa stalo?" jungkook sa znepokojene zamračil, kým zdvihol dieťa na svoje ruky, hoseok bol za ním.
dieťa neodpovedalo, len plakal a udieral svoju hlavu s jeho päsťami, vyzeralo to tak, že je frustrovaný.
jungkook sa poobzeral po izbe, aby našiel to, čo znepokojilo batoľa, ale nič nenašiel.
zavrčal a chytil obe malé ručičky dieťaťa, zabraňujúc mu aby si ubližoval.
jungkook luskol so svojimi prstami, aby sa yoongiho oči na neho sústredili, batoľa neprestalo plakať, ale pozrel sa na jungkookove prsty.
mladý muž zobral svoj prst a pomaly ho strčil do jeho široko roztvorených úst, signalizujúc yoongimu pohyb jedenia, akoby sa pýtal dieťaťa, či je hladný.
dieťa zakňučalo.
jungkook sa pozrel na stranu a zdvihol čistú plienku, kmytajúc s ňou pred rukami dieťaťa.
VOUS LISEZ
Illicit
Fanfiction"toto pre vás dvoch neskončí dobre" preklad 3.séria Poison Ivy original author @Yuki_kookie ao3 za cover ďakujem @Carol_ComT