"myslíš si, že už mali sex?"
jimin sa zadrhol na svojom jedle, otočil sa a uvidel yoongiho v kuchynských dverách so založenými rukami, mračil sa.
"niekto sa tu cíti lepšie" jimin sa zasmial s plnými ústami.
"nemôžem na to prestať myslieť"
jimin prehltol a otočil sa ku svojmu jedlu, "prestaň premýšľať ako má tvoj syn sex s niekým inými, je to čudné"
yoongi otrávene zafučal a sadol si za stôl oproti jiminovi, "nehnevaj ma, strávil som noc v nemocnici a nespal som"
"nemôžem uveriť, že našli niekoho tak rýchlo, myslel som si, že čakací list je dlhý"
yoongi presunul svoj zrak na jimina, "áno..." odkašlal si, nechcel povedať jiminovi kto to bol.
"vyzeráš dobre, hyung"
yoongi pozdvihol obočie, "snažíš sa so mnou flirtovať? pretože to nebude fun-", "nie," jimin sa na neho pozrel s tupým pohľadom, "myslel som tým, že vyzeráš lepšie"
"cítim sa lepšie"
"to je dobré, povedali ti kedy začneš znova s chemoterapiou?"
"nabudúci týždeň"
jimin prikývol a potom prestal prežúvať, "chceš aby som išiel s tebou?"
"je to v poriadku jimin, robíš pre mňa veľa. nechcem aby si už kvôli mne riskoval"
"aj tak ťa budem musieť zobrať domov"
"nemusíš zostať so mnou celú noc. je to v poriadku"
"musíš tam vždy zostať cez noc po chemoterapii?"
yoongi prikývol, "pretože moje symptómy sú neočakávané a môžu sa zhoršiť, chcú sa uistiť, že chemoterapia mi neuškodí, chcú sa uistiť, že moje telo to prijme aj keď som si tým už prešiel"
jimin už nebol hladný, "neviem ako sa cítim o tom, že tam budeš sám. prečo si sa musel pohádať so seokjinom?"
"ak je tu niečo, čo jungkook zdedil po mojom bratovi, je strkať nos do vecí iných ľudí"
"bolo to kvôli transfúzii krvy?"
yoongi prikývol, "prosil jungkooka aby to spravil cez manipuláciu aj keď jungkook vyslovene povedal, že to nechce spraviť."
jimin sa zamračil, "jungkook mi povedal, že to spravil"
yoongi zamrzol, "čo?"
"keď sme sa včera rozprávali, povedal mi, že si dal skontrolovať krv a že čaká na výsledky"
staršiemu bolo na odpadnutie.
"možno tam nebola zhoda"
"alebo možno bola, stavím sa že to oľutoval"
jimin sa zamračil, "prečo by to spravil? ja- hyung, stále mu na tebe záleží"
yoongi si zatvoril oči, srdce mu bilo rýchlejšie, "to nehovor."
jiminova tvár zmäkkla, "prečo?"
"je ľahšie veriť že ma neznáša a preto nie je pri mne.
ak budem vedieť, že mu na mne záleží, ja... utečiem za ním"
"prečo si myslíš, že prišiel pred dvoma dňami? chcel sa uistiť, že si v poriadku"
yoongi si znova otvoril oči, pozeral sa na jimina s prázdnym pohľadom, "dojebal som to"
YOU ARE READING
Illicit
Fanfiction"toto pre vás dvoch neskončí dobre" preklad 3.séria Poison Ivy original author @Yuki_kookie ao3 za cover ďakujem @Carol_ComT