Setiap sudut Dirumah agam dato fattah ,setiap itulah beliau teringat kenangan yang tak dapat dilupakan.."ehm..maaf kan papa Farah,papa tak dapat jadi papa yang bertanggungjawab"luah dato fattah menatap bingkai gambar Farah yang sangat cantik .
"Abang,sudahlah..jangan lah sedih lagi..kalau Farah ada pun mesti dia sedih " ucap datin fazurah menenangkan suaminya .
**********
"Zila..jom kita gerak sekarang" ucap puan fatiah
"Baiklah puan." Balas zila selaku P.A baru puan fatiah.
Sepanjang perjalanan ,hati puan fatiah seperti berasa tidak sabar untuk bertemu dengan pengarah syarikat delnish's holding walaupun pengarah tersebut bukan lah orang istimewa .
Sesampainya mereka di syarikat tersebut,mereka disambut dengan baik."puan fatiah..maaf kan kami kerana terpaksa buat puan tertunggu.pengarah kami sedang dalam perjalanan untuk naik ke bilik musyuarat"ucap seseorang gadis menghampiri puan fatiah.
"Oh..tak mengapa"balas puan fatiah agar mereka tidak rasa bersalah.
Ketika sedang menunggu ,tiba tiba ada gadis sebalik pintu yang menolak pintu bilik mesyuarat sehingga menampKkan wajah putih tanpa satu pun cacat celah." IBU,ya Allah.lama dah aku tak pernah jumpa IBU.adakah selepas ni dia akan terima aku selepas semua ni.ya Allah berilah aku kekuatan untuk melalui semua INI"bisik hati nisha termenung sedikit.
"Puan nisha " panggil Erin a.k.a P.A kesayangan nya.
"Ye..Erin ? Ada yang kurang ? Kita nak mulakan perbincangan sebentar lagi." Balas nisha dengan wajah berseri seri.
"Ehm..em.em" seperti suatu isyarat Erin berikan.
"Oh..faham"
"Maafkan saya puan fatiah,saya agak terburu buru tadi untuk menguruskan cawangan di America.sekali lagi maaf kan saya" ucap nisha kerana sangat bersalah kepada puan fatiah.
"Eh..tak mengapalah puan ,lagipun kami masih banyak masa untuk menunggu." Balas puan fatiah.
" kenapa hatiku berasa sangat bahagiah sekarang.macam tenang pula daripada sebelum ni"bisik hati puan fatiah.
Perbincangan pun dijalankan .
***************
YOU ARE READING
cinta paksa
ActionFarah atau nama betunya iaitu Farah Delilah nisha adalah seorang gadis yang cantik,sopan,pandai Dan digilai ramai lelaki termasuk pensyarah pensyarah yang masih single di university itu.walaupun mempunyai Banyak fans namun keluarga nya tetap menging...