Keesokan harinya...
"Ngrh..." Keluh Farah bangun Dari mati seketika..
Dengan perasaan yang kurang enak dia pun membersihkan badan.
Manakala iqbaal pula,belum lagi bangun Dari mimpi indah nya..
Selesai mandi,dia pun bersiap..kemudian menuju ke dapur untuk membuat sarapan.
"Ngrh..." Keluh iqbaal mengeliat kecil
Dia pun melihat kesampingnya namun isteri nya tiada..
"Kemana pula isteri aku ni" ucapnya ..
Ketika asyik mandi,iqbaal merasakan yang aneh dengan perasaan nya..dia merasakan seperti tidak tentu Arah.
**
Rumah dato fattah"Morning" ucap dato fattah
"Morning too" balas datin fazurah
"Minggu ni saya outstation, jadi saya harap awak faham" ucap dato fattah
"Okay.." Balas datin fazurah menyapu kan jem pada permukaan roti.
****
Rumah puan fatiah."Jbu,malam ni boleh tak along bermalam kat sini ?" Tanya farish.
"Apa salah nya..boleh.." Balas puan fatiah
Semenjak kepulangan farish Dan Aleeya pada malam itu,perangai Aleeya mula berubah ..dia sudah tidak kisah dengan anak anaknya Dan rumah tanggah nya sehingga lah farish berasa tidak mempunyai isteri.
***
Rumah tan sri iqram."Minggu ni abang nak outstation ,jadi abang harap ayang dapat jaga Diri ya " nasihat tan sri iqram..
"Alah..bang,apa guna nya iqbaal kalau tak boleh handle syarikat " bantah puan sri Sarah...
"Ish ,mana boleh..iqbaal baru pulang Dari outstation kelmarin." Jelas tan sri iqram..
"Ehm..yelah..." Satu senyuman sudah terpapar di muka tan sri iqram .
****
Rumah iqbaal Dan Farah..
"Sayang" panggil iqbaal menuju ke dapur.
"Iya.." Sahut Farah..mencuci pinggan Dan mangkuk
"Buat apa ?" Tanya iqbaal lembut sambil memeluk farah Dari belakang..
"Cuci pinggan..." Jawab Farah
"Sayang..hari ni ...kita pergi pantai nak ?" Tanya iqbaal
Selesai mencuci pinggan Farah terus ,menuju kedalam bilik..
"Asal dia tak nak ?"fikir iqbaal
Didalam bilik,Farah hanya temenung melihat layar iPhone nya yang memaperkan pantai yang sangat dibencinya..sekali Gus telah meragut nyawa sahabat nya ketika memandi manda.
" demi apa pun aku tak nak jejak kesana !" Ucapnya
Tak lama kemudian ,iqbaal datang..
"Sayang kenapa ni ?" Tanya iqbaal lalu baring menghadap ke arah Farah yang baring..
"Tak ada apa apa lah bie" balas Farah..
"Bohong,mesti ada apa apa ni " ucap iqbaal lalu tangannya diletakkan di pipi Farah..
"Betul.." Jelas Farah..
"Yelah tu.." Balas iqbaal lalu menidih di atas Farah..
"Beratlh bie.." Runggut Farah..
"Cakap dulu...jangan lah bohong.." Ucap iqbaal selang seli mencium leher putih Farah..
"Ish..sebenarnya sayang bukan tak nak pergi pantai ,cuma sayang agak fobiah sedikit dengan pantai .." Jelas Farah mengaku..
"Oooo..baiklah kita tak perlu pergi pantai,tapi ada satu syarat " balas iqbaal
Farah POV.
"APA dia ?" Bukan berat sebenarnya iqbaal ni cuma aku rasa susah nak bergerak..
"Bie nak nenen"IH..dah besar pun nak nenen.
" macam mana ?" Aku hanya mengangguk
"Yes.." Soraknya gembira lalu baring seperti biasa di sebelah Ku..
"Sayang" ucap nya memanggil Ku.
"Apa ?" Balas Ku.
"Buka lah..bie kan nak neanen." Baru aku teringat.
"Jap"aku pun menarik selimut sehingga paras bahu kemudian Ku buka buatang baju ku Dan melepaskan coli.
" dah.."ucapku
Dengan spontan ,iqbaal terus masuk kedalam selimut Dan melumatkan puting kananku..
"Bie..slowlah" geram aku,boleh nya dia pergi gigit.
Dengan perlahan,tangannya lagi satu masuk kedalam seluar dalam Ku.
"Bie..gelilah"protesku.
" alah..sayang..bie tak buat cuma nak sentuh.."rengek nya.
"Bilang nenen je,ni dah lebih" rungut Ku.
"Please...."
"Yelah." Dia terus menarik selimut hingga ke kepala nya.selepas itu banyak aktiviti dia lakukan di dalam selimut..aku sempat mencubuk juga.dia membuka baju dan seluarnya.
"Sayang..boleh ye.." Tanyanny
"Iya.." Balasku.
Pertama dia raba badanku..
"Ish..bie jangan lah gatal"
"Bie..buat apa tu ?" Aku merasakan dia membuka seluarku.
"Bie.."
"Jap" ntah kenapa aku merasakan sejuk
Tak lama kemudian ,dia menidih diatas Ku.
"Bie.." Rengek Ku.
Dia tak pedulikan aku ,dia terus melumatkan bibir Ku sehingga kami melakukan nnya.
YOU ARE READING
cinta paksa
AçãoFarah atau nama betunya iaitu Farah Delilah nisha adalah seorang gadis yang cantik,sopan,pandai Dan digilai ramai lelaki termasuk pensyarah pensyarah yang masih single di university itu.walaupun mempunyai Banyak fans namun keluarga nya tetap menging...