part 89

3.1K 52 0
                                    

Sepulangnya iqbaal Dari rumah mertuahnya ,dia terus masuk ke bilik dengan muka marah nya .

"Baru pulang,ingat dah tak nak pulang " sindir nadiah .

"........................" Nadiah sah diceraikan dengan talak 3

"What ! Apa ni ? " Tanya nadiah.

"Please nadiah ,kita dah tak dapat bersama.please keluar Dari rumah ni sekarang bawa anak anak scandal kau sekali " bentak iqbaal tidak puas hati .

"Aku bagi mau sejam ,kau kemas barang kau sekarang "

****setelah sejam*****

"Tok tok tok"bunyi ketukan pintu

Iqbaal pun membuka pintu tersebut Dan terlihatnya ada 3 orang anggota polis." Ye ,cari siapa ?"Tanya iqbaal

"Ehm..ini rumah puan nadiah ?" Iqbaal mengangguk

"Ia..kalau encik nak tangkap dia dipersilakan..Dan bawa bebudak tu sekali sebab mereka bukan anak saya " jelas iqbaal kemudian memberi laluan kepada anggota polis.

Anggota polis tersebut pun menangkap nadiah dengan anak anak nya sekali Dan dibawa ke penjara untuk diberi hukuman yang setimpal kepada mereka..

******

4 hari kemudian.

"Assalamualaikum .." Ucap iqbaal

"Walaikumsalam ..." Jawab Alice kemudian membuka pintu.

Dengan spontan iqbaal memeluk Alice erat."maaf kan daddy sayang..sayang tak dapat jadi daddy yang terbaik untuk Alice.."jelas iqbaal.

"Its okay daddy..ehm.oka San ..,she so sad now.I hope you may make she better." Balas Alice

"Don't worry,I will make she batter ..please call her for me " pintah iqbaal

Sebenarnya Alice berasa gelisah dengan iqbaal kerana selama ni dia hanya rapat dengan fairuz Dan malik .mereka juga telah menjadi ayah angkat yang terbaik .

"Oka San.." Panggil Alice didepan pintu.

"Yes .." Balas nisha membuka pintu bilik.

"Daddy want to meet you ." jelas Alice

"Sorry Alice..my heart is not for him ..please give him this paper and has him for go " pinta nisha kemudian menghulurkan Surat tersebut.

Alice pun dengan ringgan kaki turun Dari tanggah tersebut Dan menuju ke luar rumah.

"Daddy sorry,oka San heart is not for you.this paper for you and you may go " jelas Alice  kemudian menutup pintu rumah.

cinta paksaWhere stories live. Discover now