ဒီ ျပႆနာကို ေပၚေပါက္လာေအာင္ အတို႔အေထာင္လုပ္သူမွာ ခ်ြဲဆူေယာင္း ပါ ဘယ္ကိစၥမဆို သူ႔ဘာသူေနရင္ ေအးေအးေဆးေဆးႏွင္႔ ျပီးသြားရမယ္႔ ကိစၥကို ဆူေယာင္း အတို႔အေထာင္ဝင္လုပ္မွ ပိုရႈပ္ကုန္တတ္တာ ဒါေၾကာင္႔လည္း 'အတို႔အေထာင္ အရိုးေကာင္´ လို႔ နာမည္တြင္တာ"ေဟ႔ေကာင္……ေတးယြန္း မင္းကုိ ဂ်က္စီကာက မ်က္စိေရခဲစူးေနပံုရတယ္"
နိဒါန္းမပ်ိဳး ဘာမပ်ိဳးနဲ႔ ဝုန္းခနဲ ေရာက္လာျပီး ဒိုင္းခနဲ ေျပာလိုက္တဲ႔ ဆူေယာင္း စကားေၾကာင္႔ ေသာက္လက္စေကာ္ဖီေတြ ပိုခ်ိဳသြားသလားထင္လိုက္တယ္ ဒီေနရာမွာ တစ္ျခားသူဆို ေကာ္ဖီေတြ ပိုးခါးသြားတယ္လို႔ သံုးႏႈန္းမွာျဖစ္ေပမယ္႔ သူ႔ အဖို႔ေတာ႔ အခ်ိဳမၾကိဳက္၍ အခါးေသာက္တတ္သူမို႔ သည္လို သံုးလိုက္တာပါ ေတးယြန္းက ပါးစပ္ထဲတြင္ ခ်ိဳပစ္ပစ္ ျဖစ္လာတဲ႔အရသာကို ျဗစ္ကနဲ ေထြးထုတ္လိုက္ျပီး………
"ေအးေလ နာမည္ကိုက ဂ်က္စီကာ ေရခဲမင္းသမီးဆိုေတာ႔ မ်က္စိေရခဲစူးတာ မဆန္းဘူးေပါ႔ကြာ" လို႔ေျပာေတာ႔ အတို႔အေထာင္ အရိုးေကာင္ဆူေယာင္းက
" ေအးကြ နာမည္ကလည္း ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ဂ်က္စီကာ တဲ႔ " ဟု အတို႔အေထာင္ေပးျပန္သည္
" သူ႔မွာ အစ္မေတြ ညီမေတြရွိေနေသးရင္ နာမည္ေတြကလည္း ဂ်က္ေအကာ ဂ်က္ဘီကာ ဂ်က္ဒီကာ ဂ်က္အီးကာ ဂ်က္အက္ဖ္ကာ တို႔မ်ား ျဖစ္ေနဦးမလား မသိဘူး "
အတို႔အေထာင္ ရဲ႕ စကားကို သေဘာက်ျပီး သူရယ္လိုက္ရေသးတယ္
" ေနပါဦး ဂ်က္စီကာ က င႔ါကို ၾကည္႔မရျဖစ္ေနတယ္လို႔ မင္းက ဘာလိ႔ုေျပာႏိုင္ရတာလည္း "
ဆူေယာင္း ေစာင္႔ေနတဲ႔အေမးစကား တကယ္လို႔ ေတးယြန္းက မေမးလည္း ဆူေယာင္းက ဒီစကားကို ေျပာျပျပီး အတို႔ အေထာင္လုပ္ေတာ႔မွာ
" မင္းပဲသတိထားၾကည္႔ေလ ကန္တင္းမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ျမိဳ႕ထဲက စားေသာက္ဆိုင္မွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ မင္းတို႔အဖြဲ႕နဲ႔ စားပြဲခ်င္းကပ္ထိုင္ၾကျပီဆိုရင္ ဂ်က္စီကာက မင္း မ်က္ႏွာမူတဲ႔ ဘက္ကို ေက်ာေပးထိုင္ေနက် တစ္စားပြဲတည္း ထိုင္ၾကျပီဆိုရင္လည္း တစ္ဖနီ တို႔ ယြန္းန တို႔ကသာ မင္းစကားကို အေရးစိုက္ နားေထာင္ျပီး ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ရယ္လား ေမာလားနဲ႔ ဆက္ဆံၾကတာ ဂ်က္စီကာ ကေတာ႔ မင္းကို ဖုတ္ေလတဲ႔ငပိ နံတယ္ လို႔ သေဘာထားျပီး ႏွာေခါင္းရႈံ႕ခ်င္ခ်င္ရယ္ မင္းကို ဘယ္တုန္းက မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဖူးလို႔လဲ "
VOCÊ ESTÁ LENDO
ခ်စ္ျခင္းနံရံကိုေဖာက္ခြင္းတဲ႔ ရယ္သံ ☑
Fanficမူရင္း-ညီေနာင္ ဟာသ/လံုးခ်င္းဝတၳဳ Taengsic (Normal Ver.) ( " Soul " Fanfiction Vote 1K ျပည္႔ လက္ေဆာင္) Started Date [Mar - 6 - 2018] Completed Date [Jun - 27 - 2018]