1 🍁Midnight Kasabası

39.4K 1.1K 1.1K
                                    

Arya-loura (multi)

Multimedya; tanıtım videosu, umarım beğenirsiniz😇

Rica etsem buraya başlama tarihinizi bırakabilirmisiniz!!

[Not: üstteki -misin ekini ayrı yazmayı elbette biliyorum fakat biraz geç fark ettiğim için paragraf yorumuna yapılan tarihler gitmesin diye değiştirmedim sadece dlsmzşsözşsöf]

Keyifli okumalar...

💫

Sabahın ilk ışıkları uykumda göz kapaklarımı eşelerken son yarım saat önce uyanıp rahatım bozulmasın diye kalkmadığım yataktan şimdi kurtuluyorum.

Yataktan kurtulduğumda güneş ışıkları hâlâ perdeyi geçmiş yüzüme vuruyordu ve karşımdaki aynada rahatça parladığımı görebiliyordum, omuz silktim, sanırım annemin dün yaptığı büyünün vakti dolmuştu ki zaten 17 yıl içinde güneş ışıklarıyla elmas gibi parlamaya alışmıştım ben.

Pijamalarıma aldırmadan kapıya doğru yürüdüm, böylece pencereden uzaklaşınca sarı ışıklar beni rahat bırakmış ve tenim olduğu haline dönmüştü. Beyaza.

Kapıdan çıplak ayakla ve panda desenli bir pijamayla çıkmıştım ve bu içten içe gülmeme yetmişti kim bir melez'in üzerinde böyle bir şeyin olacağını tahmin ederdi ki?

Ama ben diğer melezlere göre rahatıma düşkündüm ve her türüme göre kendimden ödün verirdim. Vampirler uyumazdı ben uyurdum, kurt adamlar dolunayda dönüşürdü benim öyle bir zorunluluğum yoktu, cadılar kan emicilerden nefret ederdi ben ise yarı kan emiciydim ve annem de bir cadı olduğundan kurt ve vampir melezi babamla evli sanırım bu kurallı en başta annem bozmuş? Medyumlar geleceği görür ister istesinler ister istemesinler ama ben yaklaşık 9 yaşımdan beri hiç geleceği görmedim bunun üzerine de pek gitmezdim zaten sonra periler-

Duyduğum seslerle yerimde muhlanıp sesin geldiği yerlere kulak kabarttım.

"Asla olmaz!"

Birinin derin bir nefes verdiğini duydum, "Tyler anlasana Arya büyüyor ve gün geçtikçe güçleri de artmaya başlıyor belki zamanında çoğu-"

"Sus Esme! O olay hakkında konuşmak istemiyorum yaptığınız aptallıktan bana tekrar bahsetme."

Konuşanların annem ve babam olduğunu zaten anlamıştım ama bahsettikleri konu mühim olmalı çünkü annem ve babam genellikle birbirlerine saygısı olan çiftlerdir.

"Pekala sustum. Bak burada çok dikkat çekiyorlar her ikiside ve biz güneşin bu kadar çok gökyüzünde olduğu bir il'e yerleşmek zorunda mıydık sanki? Laura ve Arya için yaptığım güneş büyüleri onlar'ın üzerinde bu kadar çok kullandıkça etkisini yitiriyor ve ben bir köken cadısıyım Tyler, Arya üzerinde 17 yıldır hatta 18 yıldır gün ışığı büyüsünü yapıyorum, Lauraya da 3 yıldır ve ikisinin de diğerlerine göre farklı olduğunu biliyorsun artık bünyeleri büyümü kendilerinden hemen çıkartmaya programlanmış gibi. "

"Yani sorun bu mu? Gün ışığı mı?"

"Hayır. Anlamıyor musun? Burada çok dikkat çekiyorlar, tanrı aşkına Tyler, kim 17-18 yaşlarında 2 kızın, yirmili yaşlarda yedi erkeğin kemiklerini kırabilir ki?"

Babamın sesinde muzip bir ses tonu vardı,"Ama inandılar." Sanırım benimle gurur duyuyordu her zaman güçlü bir kızının olduğunu bilmesi güzel sanırım.

Aykırı Kraliçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin