Tanıtım / Aykırı Kraliçe

10K 415 76
                                    

Herkese merhaba!

Umarım beğeneceğiniz bir seri olur💙

Multimedya: Tanıtım videosu

Not: Lütfen yanlış anlaşılmasın. Sadece şunu belirtmek istiyorum ki bu kitabı biraz yaşım küçükken yazdım, ilk kitabımdı ve çok acemiliklerim oldu. Bu yanlışlıklarımı elimden geldiğince gidermeye çalıştım.

Eğer bu kitabımı beğenmezseniz sizden ricam diğer kitaplarıma bir göz atmanız. Yazım stilimin ve anlatımımım çok daha fazla geliştiğini görebilirsiniz:)

Güçlü kadın karakterlerini yazmayı severim ve onlara biraz delilik katarım. Bknz: gerçekten bir delilik vardır dlsmxlsmf Farklılıkları ve mizahı severim, kitaplarım da bunları rahatça görebilirsiniz. Başrollerin birbirlerine olan sevgisini ve tutkularını da severim. Ben okumak istediğim kitabı kafamda şekillendirerek yazarım.

Bu kitabıma ise "Neden bütün özel güçlerin içinde toplandığı bir baş karakter yok ki?" diyerek başladım.

Bir gün gözümde hak ettiği değeri göze alarak baştan yazmak istediğim bir kurgu. O zamana kadar da yayında kalmasını istiyorum.

Bu kitabımı ilk okuyup beğenmeyenler lütfen yazarın diğer kitapları da kötüdür diye ön yargıyla yaklaşmayın. Sadece dilerim ki bir göz atın:)

Keyifli okumalar dilerim, umarım hâlâ devam edersiniz...

🔱

Ve yıldızlar gökteki tahtlarında
Bir kez daha parlayacaklar
Düzenin kutsallığı adına.

Halbuki, kayıp aydınlığın ruhları
Sonsuza dek yaşamında solunacak,

Bir ateşin kor alevi gibi
Yapışacak, bedeninin altına...

Tarih karanlık varlıkların arasındaki aydınlık tarafından yeniden yazılacak ve ışığı düzenin kutsallığı adına evrenin dört bir yanına dağılacak, zamanı geldiğinde geride yalnızca saf ruhlar kalacak...

Yalnızca hak edenler yaşamaya layıktır...

•••

İnstagram: Asilique

Sweek: Asilique

SeViLiYoRsUnUz

Aykırı Kraliçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin