Sabaha karşı uyumuştum ve Çağrı sabahın 7'sinde gelmişti, çok erken ya bu çocuğu anlamıyorum benimle ne zoru var bıraksın da uyuyayım. Bana seslenip duruyordu merdivenin başından, ben cevap vermeyince bu sefer kapıya dadandı ve mecbur kapıyı açmak zondaydım.
- Efendim Çağrı neden beni bu saatte rahatsız etme gereği duydun? Dedim, yine azarlamıştım ama benim uykumun bölündüğünde sinirli olduğumu biliyor ondan dolayı bu sefer küsmedi bana.
- Hadi gidiyoruz biraz kamp icin bişeler alalım. Hiç bir itiraz istemiyorum on dakikaya aşağıdasın. Dedi ve aşağıya indi, sabah sabah alışveriş mi olur ya ama yine de gitmek zorundayım çünkü bi kaç birşeye ihtiyacım var.
Pijamamı çıkardım kot şortumu ve üzerine de askılı bir yarım tişört giydim saçımı yapmak için uğraşamazdım saçımı taradım ve at kuyruğu yaptım, ayakkabı dolabımı açtım bir spor ayakkabı giydim artık hazırım. Aşağıya indim ve Çağrı sıkılmış bir bakışla bana bakıyordu.-Nerde kaldın kızım ya iki saattir seni bekliyorum bir hazırlanamadın. Dedi, sanki hazırlanmak çok kolay ya.
- Napim anca hazırladım sende sabahın köründe gelmeseydin allah allah ya. Dedim, biraz sitem etmiştim ama beni uyandırmasaydı, zaten hafta içi erken kalkıyorum haftasonu da bıraksınlar da geç uyanayım. Arabaya bindik ve AVM'ye geldik bir iki tane mağaza ya girdik ama güzel birşey bulamadım en son bir mağaza kalmıştı oraya girdik gözüme bir tişört takıldı güzeldi, almak için oraya gittim ama bedenime uygun degildi, of ya çok beğenmiştim amaa. Mağazada ki bir çalışana;
-Bakar mısınız?
-Buyrun Hanım Efendi.
-Acaba bu tişörtün small bedeni var mı?
- Hayır en son medium bedeni kaldı maalesef. Dedi, ne yapıp ne edip bunu alacam ben.
- Bu tişörtün small bedenini hemen istiyorum yoksa da yaratacaksın bana.
- A...a...ama ben olmayan bir şeyi nasıl size getireyim?
- Ben sana bulacaksın dediysem lafımın üzerine laf söylemeyeceksin anladın mı beni hadi şimdi git nerden bulursan bul bana onu. Dedim kız korkarak uzaklaştı benden, böyle davranmak istemedim ama mecbudum çünkü onu almak istiyordum ve alacam.
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
15 dakika sonra kız tekrar geldi ama elinde hiçbişey yoktu bulamadı mı ya off.
- Elinde neden birşey yok ?
- İstediğiniz tişörtü bulamadım ama karşıdaki mağazada aynasından bulabilirsiniz. Dedi ve yanımdan gitti, bende mağazadan çıktım ve karşıda ki magazaya girdim, o tişörtü aramaya başladım ve eveeet sonunda onu buldum hatta bedenime uygun bir tane vardı. Içimde kelebekler uçuyor du resmen, hemen kasaya gittim fiyatını ödedim. Çağrı beni yemek yeme yerinde bekliyordu, yanına gittiğimde iki tane hamburger sipariş etmişti masaya oturdum hamburger yeni gelmişti sanırım hâlâ sıcaktı kurt gibi acıkmıştım, etrafta oturan insanlara aldırış etmeden "öküz" gibi yemeye başladım Çağrı bu hallerime alışıktı ondan dolayı farklı bir tepki vermedi.
- Çok acoktom yoo bo çok oyo goldo coddon. Dedim, ağzım da yemek varken konuşunca çok değişik oluyordum kendime gülesim geldi.
- Oha ya bari burda ağzında yemek varken konuşma. Dedi bıyık altından gülerken. Bende gülmeye başladım.
Yemek bitikten sonra AVM'den çıktık ve bir cafe ye gittik. Ben bir latte sipariş ettim, Çağrı'da çay sipariş etti.
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~
Kampa gitmemize çok az günümüz kaldı acaba kampa kimler gelecekti çok merak ediyordum. Çağrı'yla beraber aynı çadırda kalmayı isterim çünkü çadırımda başka birinin kalacağına Çağrı kalsın daha iyi. Çok geç olmuştu uykum iyice gelmişti ve kendimi uykunun derinliklerine bıraktım.
OKUDUĞUNUZ IÇIN TEŞEKKÜR EDİYORUM^^
OY VERMEYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionManzarayı seyretmek için yüksek bir kayalığın üzerine çıktım ve aşağıdaki kayalığın üzerinde duran Caner'i fark ettim elinde bir çiçek vardı o anda da beni sevdiğini söyledi...