10.BÖLÜM

11 1 0
                                    

Kamp için çok heycanlıydım ve kampa gitmeyi dört gözle bekliyordum keske hemen gitseydik. Duvarda asılı olan takvime baktım tam bir hafta kalmıştı kampa gitmemize. Hemen alışverişe gitmem gerekiyordu.

- Çağrııııı diye bağırdım. Boğazım ağrımıştı artik nasıl bir heyecanla bağırdıysam. Merdevenin başından bana eğilerek;

- Ne var niye kıçını yırtıyon?  Dedi

-Kamp için alışveriş yapmam gerekiyo gidelim mi?  Dedim masum bir şekilde bakıyordum kesin gelecekti beni kırmaz ki biricik kankim.

- La oğlum daha o gün gittik zaten daha ne alışverişi bu? Dedi şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

-Geliyon mu gelmiyon mu? Dedim net bir şekilde.

- Offf başımın tatlı belası geliyom geliyomm. Dedi bıkkın bir şekilde. Ay çok sevindim hem biraz hava alırım biraz kafamı dağıtırım.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Alışveriş Merkezi'ne geldik ama bu sefer de alışveriş yapasım gelmedi.

- Şey Çağrı ben vazgeçtim alışveriş yapmak istemiyorum gidip bir yerde bişeler mi içsek? Dedim.

- Of of tamam gidelim. Dedi. Sonra bi kafeye geldik oturduk garson;

- Ne alırsınız. Dedi.

- Ben bir kappucino alayım. Dedi Çağrı.

- Ben bi su alayım. Dedim. Çağrı bana bakıyordu o anda garson gitmişti.

- Senin neyin var ya? Dedi Çağrı.

- Bişeyim yok neyim olacak ? Dedim bende.

- Sende bi haller var önce alışveriş yapalım dedin gittik sonra vazgeçtin kafeyi istedin geldik bu seferde bi degisik davrandin sen böyle degildin bişeler var yani. Dedi. Halbuki biseyim yoktu ya da biseyim var ben belli etmek istemiyorum bilmiyorum bende kafam çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum ne oluyor bana böyle ya. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve geldim uyumak istiyordum çok uykum vardı odama gittim ev bombostu zaten annem ile babam iş seyehatine çıktı bende evde yalnız kaldım aslında korkuyordum yanımda biri olsa daha iyi olurdu bu saatte kim gelecekti ki yanıma Çağrı'yı çağırsam şimdi uyuyordur gelmez offf offf kaldık mı yine tek başımıza.
Telefonu elime aldım biraz müzik dinledim sonra kulaklık kulağımda uyuya kalmışım. Okul yoktu ztn son haftalar olduğu için gitmeme gerek yok ondan rahatım.

Uyandığımda öğlen olmuştu bile yataktan çıkasım gelmiyordu çok halsizdim hasta olacam sanırım bi hastaneye gideyim. Yataktan kalktım ve dolabımı açtım kot şortumu ve üzerine de yarım tişört giydim saçımı taradım belime bir kareli gömlek bağladım son olarak ta spor ayakkabılarımı giydim kahvaltı yapmadan direk hastaneye gittim.

<><><><><><><><><><><>
Hastaneye geldim sıra aldım ve doktorun odasına doğru gittim. Önümde kimse yoktu bende hemen içeri girdim.

- Iyi gunler doktor bey. Dedim ve sandalyeye oturdum.

- Ne şikayetiniz var ? Dedi.

- Doktor bey ben bi iki gündür çok halsizim yani gözümü bile açamıyorum bazen. Dedim.

- Tamam anladım bi iki test yapalım o zmn size. Dedi ve testleri yapmak için odadan çıktım .
  Tomografi çektirdim ve iki tüp kan verdim. Bi kaç saat sonra sonuçlar çıktı hemen doktorun odasına girdim.

- Neyim var doktor bey?  Dedim merakla bakıyordum.

- Şey nasıl desem şey yani...

-Doktor bey gevelemeseniz artık. Dedim.

- Kansersiniz! Dedi.

- N.. neee doğru duydum demi ben? Dedim çok kötü olmuştum nerdeyse düşüp bayılacaktım.

- Maalesef ki doğru duydunuz beni, ama geç değil tabi tedavisi var hemen ümitsizliğe kapılmayın. Dedi ama içimi rahatlatmadı tabi ki de.

- Peki iyileşebilecek miyim? 

- yani imkansız değil tabi azda olsa ihtimal var moralinizi yüksek tutun üzülmeyin hiç ve her ay kemoterapiye gelin sonrasında konuşuruz yine.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin