14.BÖLÜM

2 1 0
                                    

   Aradan bir kaç saat geçmişti çok yorgun hissediyordum kendimi ama kamp ateşi yakmışlardı ve birbirlerine hikayeler anlatıyorlardı bende oraya gitmek zorundaydım.
  
-Kanka nerde kaldın seni çok merak ettim. Dedi çağrı.
 
Off çok üzerime geliyor bu çocuk ama bişey de diemiyorum tek arkadaşım o çünkü .

~kanka burdayım işte sadece kendimi yorgu hissediyorum. Dedim. Yüzünden belliydi endişeleniyordu benim için kıyamam ona yaa.

Gece 00.00

Çagrının yanına gidecektim ama nasıl gidebilirim ki tam ayağa kalktım ve bayıldım oracıkta.

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim ve sağımda caner solumda çağrı vardı ikisi de uyuyorlardı başucumda...

Birden homurdanarak yattığım yerde oturur pozisyonu aldım, çağrıyı dürttüm sıçrayarak uyandı ve uykulu uykulu bana baktı kendine gelmesi biraz zaman aldı.

~benim burada ne işim var ne oldu bana. Dedim

-ya deli birden fenanlaştın ve caner gecenin bir yarısı benim çadırıma geldi telaşla ve acilen seni buraya getirdik müşahade altında kalacaksın bir süre. Dedi ve caner de bizim konuşmamız yüzünde uyandı.

>hey iyisin çok şükür senin için o kadar telaşlandım ki ne yapacağımı bilemedim çok korktum sana birsey olacak diye.

     Sabah doktor geldi ve benim durumumun iyiye gitmediğini söyledi sağımda ve solumda duran iki genc çok üzülürken ben hiç üzülmüyordum neden üzülmedigimi bilmiyorum. Tek çarenin ilik nakli olması ne kadar kötü ben nerden bulacaktım ki iliği bulamayacaktım ve yolun sonu görünüyordu benim için.

- ben kardeşim icin her şeyi yaparım bir ilik ne ki hemen nakili yapalım iyileşsin benim kardeşim. Dedi çağrı ve ağladı bende ağladım o ağlayınca.

> bende iliğimi verebilirim ne gerekiyorsa bende yaparım. Dedi caner. Şaşırmıştım ben hiç tanımadığım birisine iliğimi veremezdim sanırım. Ama düşünceli birisiymiş taktir ettim.

  Doktor hemen olacak birşey değil dedi önce bir kaç test olması gerekiyormuş ama çok fazla zaman almadığını söyledi kan testi yaptılar ve sonucu yarın alabileceğimizi söylediler. Kamp yerine gittik tekrar.

Mudur meraklı gözlerle bize baktı. Caner ile çağrı herşeyi izah ettiler bende çadırıma gittim uzandım yorgundum. Gözlerimi kapattım ve derin bir uykuya daldım..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin