Sonunda kamp günü gelmişti bu günü o kadar çok bekledim ki inşallah beklediğime değer. Valizimi aldım ve evden çıktım Çağrı beni arabayla kapının önünde bekliyordu. Arabanın barajını açtım valizimi içine koydum ve arabanın ön tarafına oturdum. Artık gidebilirdik.
-Sonunda kamp günü geldi çattı neler hissediyorsunuz küçük hanım ? Dedi.
- Çok heyecanlıyım ve çok mutluyum da iyiki bu kampa beraber gidiyoruz sen olmasan ben orda çok sıkılırdım iyiki varsın sen ya dedim ve yanağından öptüm. Radyodan rast gele bir kanal açtım ve güzel bir müzik çalıyordu son sesine kadar açtım bugün çok mutluydum.
######################
Kamp alanına geldik neredeyse tüm okul buraya gelmişti inanmıyorum ya bu kadar kişi ile burda aynı yerde mi kalacaz! Neyseki aynı yerde yatmicaz ben tabiki de Çağrı'yla yatacam.
Müdür herkese sıra haline gelmesini söyledi ve herkes ikişerli sıra oldular. Yan yana olan kişiler beraber uyuyacaklarmış ama ben bunu bilmiyordum ve ben Caner'in yanına geçtim onun yaninda da Çağrı vardı off ya benim şansım neden bu kadar kötü ki ben Çağrı'yla yatacaktim nerden çıktı bu iş ya.
Müdürün yanına gittim ve ben yatak arkadaşımı degistirmek istediğimi dile getirdim ama beni dinlemedi ve böyle bir şeyin söz konusu bile olamayacağını söyledi.
Mecbur onunla çadır arkadaşı olmak zorundaydım.Herkes çadırlarını kurdu ve akşam yemeği için bir alanda toplandık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
أدب المراهقينManzarayı seyretmek için yüksek bir kayalığın üzerine çıktım ve aşağıdaki kayalığın üzerinde duran Caner'i fark ettim elinde bir çiçek vardı o anda da beni sevdiğini söyledi...