8.BÖLÜM

10 1 0
                                    

Sabah olmuştu ve ben hala Caner'in bana yardım etmesini bekliyordum. Acaba gelecek miydi ya da beni böyle bırakacak mıydı off ne düşünüyorum ben böyle ya  salak kız o seni bırakmaz böyle bir durumda aklından çıkar şöyle şeyleri. Ellerim bağlı değildi istediğim gibi geziyordum ama sadece odanın içinde kapıya baktım açıktı ama çıkmaya çalışmadım eğer kaçarsam beni tekrar yakalar bunlar. Acaba bi baksam mı?  Kapıya doğru yürüdüm kimse yoktu kapıdan çıktım yine kimse yoktu acaba bu bi oyun mu?  Ahh bilmiyorum gitsem mi  gidim bence hiç arkama bakmadan koşmaya başladım nefes nefese kaldım bulunduğum yerden baya bir uzaklaştım ormanda koşmaya devam ettim arkamdan silah sesi geldi ve çığlıkla yere düştüm,  ayağa kalktım korkarak koştum ve sonunda otobana çıktım bir araba geliyordu önüne atladım araba durdu ve içindeki o adamdı koşmaya başladım ama o arabayla önümü kesti ve arabadan indi silahını üzerime doğrulttu tam tetiği çekti ve çığlık çığlığa uyandım. Ayyyy çok şükür bir rüyaymış çok korktum yaa aglıyordum ve adam geldi şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

- Neyin var? Ne oldu, neden ağlıyorsun sen ? Dedi. Hıçkırarak;

- Sadece bir rüya.  Dedim.

-Anlatmak istermisin. Hayırdır ya buna ne oluyo?

-Ne münasebet sana neden anlatacakmışım ki Allah Allah ya. Dedim, yine bir kişiyi azarlamıştım napim doğamda var bu.

- Se i düşünende kabahat zaten ne halin varsa gör. Ha bu arada beni çevrendeki ergenler sandın herhalde. Böyle azarlayamazsın akıllı ol. Dedi, korkmuştum birazcık.

}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Akşam olmuştu sanırım, ve hâlâ Caner gelmedi, bu çocuk beni kurtarmicak yaa offf.

Açlıktan midem gurulduyordu,  kapıya gittim ve vurdum bi kaç kez ama kimse açmadı. Bende kaderime razı geldim ve aç yattım.  Gece tıkırtılar geliyordu ve uyandım yanımda birisini hissettim tam bağıracaktım eliyle ağzımı kapattı.

- Şşşt benim Caner sakin ol seni burdan götürmeye geldim. Dedi. İçim rahatlamıştı, elini ağzımdan çekti. Ve ayağa kalktım boynuna sarıldım istemsizce. Bir iki saniye sonra birden kendimi geriye çektim içimden sen napıyorsun ya dedim amaaan bananee ya olan oldu zaten.

- Geldiğin için çok teşekkür ederim sana minnettarım. Dedim ,ağlayarak. Ama hemen burdan gitmemiz gerekiyordu.

- Hadi herhalde buraya alıştın gelmek istemiyorsun galiba? Dedi, sırıtarak. Ayy ben zor durumda olmayacaktım var ya sana yapacağımı biliyordum da neyse.

- Gelmeseydin allah allah ya sana zorla gelde beni kurtar diyen mi oldu. Dedim sinirle.

- Geliyor musun ? Gelmiyor musun ? Dedi. Mecburen gitmek zorundaydım ve ;

- Geliyorum. Dedim, kapıdan hemen çıktık ve kestirmeden yola geldik arabası vardı. Koşarak arabaya bindik eve doğru gittik.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin