Rozdział 10🔞

147 9 0
                                    



-[T.I]...-Sapnął i wziął swoją rękę i zaczął masował twoje udo.-jesteś pijana, a ja mam taką ochotę cię zerżnąć.-warknął w twoje usta.

-Zimno tu, chodź do domu.-jak powiedziałaś to tak zrobił, wziął cię na ręce w stylu "panny młodej"

Otworzyłaś drzwi od domu, po czym Suga się położył na kanapie. Odrazu przyssał się do twojej szyji. Jednym sprawnym ruchem zdjął z ciebie sukienkę, a potem obcałował twój brzuch.

-Tak cholernie cię pragnę [T.I]-powiedział seksownym głosem, a ciebie przeszedłby ciarki.

Kiedy miał zaciągać ciebie stanik to momentalnie wstałaś i usiadłaś na nim okrakiem, przy czym ściągając jego koszulkę. Kiedy skończyłaś to rzuciłaś ją gdzieś w kąt, a zaraz po tym brutalnie go pocałowałaś. Przejechałaś językiem o jego dolną wargę prosząc o dostęp. Wasze języki toczyły między sobą wojnę. Delikatnie ruszyłaś biodrami, na co chłopak jęknął w twoje usta. Po chwili poczułaś, ze ma nie mały problem w spodniach, uśmiechnęłaś się między pocałunkami jak tylko to poczułaś.

Twoja ręka zjeżdżała od torsu, aż po krocze Sugi, Kiedy byłaś w centrum to lekko ścisnęłaś jego członka.

-Nie baw się ze mną, tylko zrób co trzeba-syknął chłopak.

-Jak sobie życzysz Min Yoongi- zwinnym ruchem ściągnęłaś z niego spodnia, a zaraz po tym zębami bokserki. Suga miał dość tego jak się z nim bawisz, chciał poczuć już twoje usteczka. Nie pomagał mu jeszcze widok ciebie w samej bieliźnie.

Widząc jak chłopak nie wytrzymuje wzięłaś się do działania. Chwyciłaś jego nie małego człona do ręki, po czym ruszałaś nią w górę i w dół. Spojrzałaś na Min'a który ma odchyloną głowę do tyły i ciężko sapiącego z przyjemności, kiedy znudziły co się te ruchy dołączyłaś do tego usta. Ssałaś, przygryzałaś, lizałaś i wszystko co możliwe. Suga chwycił cię za włosy, przy czym przyciskając do swojego przyrodzenia, myślałaś, ze zaraz zwrócisz ten alkohol. Ruszał tak swoją ręka do póki nie zobaczył w twoich oczach łzy.

-Przepraszam...

-Daj już spokój... Jak ty to powiedziałeś? "rób co trzeba"-nie odpowiedział tylko położył cię na kanapę.

-Jak będzie coś nie tak... powiedz-kiwnęłaś głową na znak, że rozumiesz.

Delikatnie w ciebie wszedł, a ty miałaś takie uczucie jakby ktoś cię rozrywał od środka. Pojedyncze łzy spływały po twoim policzku, Suga widząc to pocałował cię, po czym jego członek był cały w tobie.

-Zaraz będzie dobrze, obiecuje-znów cię pocałował, ale delikatnie.

Miał racje. Po chwili czułaś samą przyjemność. Chłopak widząc, że już cię nie boli jak na początku, przyspieszył ruchy, a salon wypełnił się waszymi jękami.

Po dłuższej chwilo poczułaś dziwne przepychanie w podbrzuszu...

-Yoongi!

-Czuje skarbie- przyspieszył ruchy i obcałowywał twoją szyje, przy czym robiąc malinki.

Kiedy oboje doszliście, to Suga opadł na woje piersi, a po tem je pieścił.

-Weź wyjdź już ze mnie!-krzyknęłaś nadal sapiąc.

-Już, już spokojnie-jak kazałaś to, tak zrobił- Byłaś znakomita-cmoknął cię delikatnie w usta.

•••
Co ja robie ze swoim życiem😂

~Denseo

Inside The Dark _Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz