Obudziłaś się. Wstałaś z łóżka i rozejrzałaś się dookoła pokoju z myśląc, że Yuri w nim jest, ale jej nie było. Leżałaś jeszcze chwile, ale długo to nie trwało, bo usłyszałaś czyjąś rozmowę. Wygrzebałaś się z łóżka i udałaś się w stronę drzwi pokoju.Idąc korytarzem prowadzącym do kuchni gdzie słyszałaś jak Yoongi rozmawia z siostrą. Miałaś już przekroczyć próg kuchni, ale usłyszałaś swoje imię, wiec się cofnęłaś.
-[T.I]polują na nią! I to przez ciebie!-krzyknęła Yuri.
-Ciszej-odezwał się Jak zwykle spokojny i opanowany Suga- Zdaje sobie z tego sprawę, ale teraz nie ma odwrotu. Ona musi...
-Co muszę?-odezwałaś się.
-Yty? No, nic?-powiedziała widocznie zakłopotana dziewczyna-Zrobiłam śniadanie-Uśmiechnęła się.
Chciałaś się dowiedzieć o co chodziło, ale dwój brzuch dawał znaki, że się domaga jedzenia.-O, a co takiego? Jestem potwornie głodna-Podeszłaś do stołu i usiadłaś na krześle.
-Tosty!-Szeroko się uśmiechnęła.
-Mniam.
***
-Yuri, Kto to?-Szepnęłaś w stronę dziewczyny patrząc na przystojnego bruneta.
-Taehyung. Przyjaciel mojego barta. Przystojny nie?-Zaśmiała się cicho, również patrząc na chłopaka.
-Bardzo.
Odeszłaś od niej i poszłaś po swój telefon, który znajdował się w jej pokoju. Szłaś przez korytarz i miałaś już chwycić za klamkę od pomieszczenie do którego zmierzałaś, ale ktoś ci to uniemożliwił.
-Jak się nazywasz?-spytał. Po chwili dostrzegłaś przyjaciela Yoongi'ego. Taehyung.
-[T.I]
-To nie Koreańskie imię, ale ładne, nawet bardzo. Skąd jesteś?-spytał.
-Z Polski-chciałaś go wyminąć, ale znów ci to uniemożliwił-coś jeszcze?
-Tak-popchnął cię na ścianę-Słodka jesteś-przybliżył się do ciebie. Położył swoją dłoń na twoim kolanie i prowadził ją aż do twojego uda-No, ale niestety jesteś mojego kumpla, a ja do dziewczyn kumpli się nie zbliżam. Ah, a taka szkoda- ostatnie słowa wyszeptał ci do ucha i poszedł do salonu w którym znajdowali się Yuri, Yoongi i pare innych znajomych.
„Jesteś mojego kumpla"
•••
~Denseo
CZYTASZ
Inside The Dark _Min Yoongi
Acak„Ciemność nie zawsze oznacza zło, tak jak światło nie zawsze niesie dobro" ‼️Uwaga‼️ W książce występują: •Sceny +18 •Wulgaryzmy ~Denseo