Siedziałaś na strychu dobre dwie godziny, a po chłopaku ani śladu. W końcu usłyszałaś jak ktoś wchodzi do pomieszczenia w którym się znajdujesz. Przestraszona skuliłaś się bardziej i czekałaś na rozbieg wydarzeń.
-[T.I] jesteś tu?-Nie, nie ma mnie.
Wyszłaś z "kryjówki" po czym spojrzałaś na chłopaka, który był poobijany.
-Co ci się stało?-spytałaś nadal skanując chłopaka wzrokiem.
-Nic ci nie jest?-spytał ignorując twoje wcześniejsze pytanie. Podeszłaś do niego bliżej.
-Odpowiedz-Powiedziałaś stanowczo.
-Nic. Drobna sprzeczka-chwycił cię za ramie, przy czym prowadząc do twojego pokoju.
-Drobna sprzeczka? Sorry chłopie, ale na drobną sprzeczkę to nie wyglada-Powiedziałaś zdenerwowana.
-Daj spokój, nic się nie stało, Ok?-Nic się nie odezwałaś, ponieważ i tak on będzie przy swoim i za nic ci nie powie.
***
-Nie wychodź z domu przez tydzień, nie otwieraj nikomu, nie odbieraj telefonu od nieznajomych, zamykaj wszystkie okna i drzwi jak jesteś sama, Ok?- spojrzał na ciebie, kiedy miał przekroczyć próg drzwi.
Zdziwiły cię jego słowa-Były podobne do ciotki, która dzień wcześniej powiedziała ci podobnie, żebyś nie wychodziła z domu.
-Tak średnio-Odpowiedziałaś-Co tak się martwisz o mnie? Odwidziało ci się i o co tu chodzi?-spytałaś po chwili.
-Nie odpowiedziałaś.
-Ty również, ale dobra,zrozumiałam, ale teraz mi odpowiesz o co tu chodzi?Yoongi zaczynasz mnie denerwować. Unikasz moich pytań! Nosz ile można?- Warknełaś w jego stronę.
-Bądź bezpieczna-Powiedział, po czym wsiadł na swój motor i odjechał.
-Aha! Mam ci przypomnieć co pare dni wcześniej żeś mi powiedział?!-Krzyczałaś jak odjerzdżał z podjazdu.
„bądź bezpieczna" Naprawdę dużo ci powiedział.
CZYTASZ
Inside The Dark _Min Yoongi
Rastgele„Ciemność nie zawsze oznacza zło, tak jak światło nie zawsze niesie dobro" ‼️Uwaga‼️ W książce występują: •Sceny +18 •Wulgaryzmy ~Denseo