Rozdział 18

74 9 0
                                    

Wróciliście z Yuri o koło pierwszej w nocy do domu. Kiedy tylko przekroczyliście próg salonu, to zostaliście "zaatakowane" groźnym spojrzeniem Yoongi'ego.

-Gdzie byłyście?-Warknął.

-Tu i tam-odpowiedziała tym samym tonem przyjaciółka.

-Uhuhu, powiało chłodem-Z racji tej, że wypiłaś dwie puszki piwa, a głowy do alkoholu to nie miałaś, więc odezwałaś się w najmniej odpowiednim momencie.

-[T.I] piłaś?-Spytał.

-Nie No coś ty-I akurat teraz dostałaś czkawki-Ups?

Kiedy się zorientowałaś, że Yuri ciągnie cię do jej pokoju, spojrzałaś jeszcze na chłopaka, który ma zaciśniętą szczękę i uważnie wam się przygląda.

Nie rozumiałaś tego wszystkiego-to działo się zdecydowanie za szybko.
Przyjaźń z Yoongi, potem jesteście razem, potem cię olewa i zrywacie ze sobą, następnie dostawałaś groźby, jak niby nigdy nic wylądowałaś z nim w łóżku po imprezie. W sumie, to na kanapie, ale kto by się czepiał  szczegółów. Włamanie do twojego domu, teraz chwilowo jesteś w jego domu i twojej przyjaciółki. Zwariowane to, nie?
Czułaś się dziwnie jak przypomniałaś sobie tą imprezę, że dałaś mu się za szybko, a on tylko potrzebował seksu i nic więcej. Nie rozumiał, że właśnie takim zachowaniem niszczy cię od środka- Przynajmniej tobie się tak wydawało. Chciałaś zacząć od nowa, znaleść chłopaka, który cię nie zrani, ale nie mogłaś-coś ciągło cię do Yoongi'ego, ale to napewno nie tylko była miłość. 

Siedziałaś w koncie w pokoju Yuri i nad tym wszystkich rozmyślałaś. Dziewczyna aktualnie brała prysznic, więc miałaś chwile spokoju. I w tedy przypomniało ci się TO.

Przyjaciółka obiecała ci  w końcu wytłumaczyć dziwne zachowanie jej brata i te groźby, włamanie do twojego domu, ale przez to całe zamieszanie zapomniałaś o tym. Wstałaś z podłogi i rozmyślałaś jakby jej o to spytać. Nie mogłaś od tak wypytać ją o wszystko jak tylko wyjdzie z łazienki i to jeszcze po płynem alkoholu.

Jak narazie postanowiłaś zadbać o jedna rzecz- A mianowicie unikanie Min'a i bycie dla niego zimną suką. A czemu by nie? On taki dla ciebie jest to, więc ty też.

•••

Nie sprawdzony!

_Chiako_

Inside The Dark _Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz