Rozdział 13

100 11 0
                                    

-Musisz wiedzieć prawdę, chodzi o to-przerwał jej dzwoniący telefon.-Yoongi? Co się stało?Nie, to nie możliwe, zaraz będę, a co z nią?okej-Rozłączyła się.-Muszę już iść do domu, potem pogadamy ok?

-Ok, a co się stało?-spytałaś.

-Sprawy rodzinne. Zadzwonię później pa!-Wyszła z twojego domu.

-No pa-Odpowiedziałaś cicho.

Nie miałaś nic do roboty, więc wzięłaś swój telefon i sprawdzałaś portfele społecznościowe. Po upływie dwudziestu minut dostałaś wiadomość od nieznanego numeru.

„Czas na spełnienie przepowiedni. Otwórz łaskawie drzwi od domu"

Szybko zrobiłaś screena i wysłałaś Yuri.

*[T.I]*
(Wysłano zdjęcie)

Odpisała szybciej niż się spodziewałaś

*Yuri*
Schowaj się!

Nic nie odpisałaś. Miałaś już iść na strych, aby się schować, ale ciekawość wygrała i chciałaś sprawdzić czy jest ktoś za drzwiami. Zobaczyłaś przez judasza gromadkę ludzi ubranych na czarno, którzy zbliżali się do twojego domu i szybko pobiegłaś na strych.

***

Siedziałaś w kryjówce dobre trzy godziny, a Yuri nic nie napisała. Niespodziewanie usłyszałaś szelesty i rozmowy jakiś ludzi.

-Gdzie ona jest?!-krzyknął jakiś mężczyzna.

-Musi tu być!-Tym razem inny się odezwał.

*[T.I]*
Yuri! Są w moim Domu! Co mam robić?

Nie odpisała. Wysłałaś jej dużo podobnych wiadomości, ale nie dostałaś odpowiedzi. Chcąc nie chcąc musiałaś napisać do Yoongi'ego

*[T.I]*
Weź powiedz swojej siostrze, aby mi do cholery odpisała!

*Yoongi*
Nie ma jej w domu, a coś się stało? Przekaże jej.

*[T.I]*
Powiedz ze ktoś jest u mnie w domu, starczy?

Nie odpisał.

-No kurwa, rodzinne to mają?-spytała sama sobie.

-Tutaj jesteś-Powiedział nieznany ci mężczyzna.

Inside The Dark _Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz