-[T.I]! Obudź się! Musimy iść do szkoły-obudziła cię niebiesko włosa dziewczyna.
-Cco? Nie chce mi się, w ogóle co sie działo po filmie? Nic nie pamietam...- odpowiedziałaś zasypanym głosem.
-Tez bym chciała wiedzieć, a teraz chodź! Musimy się zbierać.- zdjęła z ciebie kocyk.- mogę pożyczyć jakieś ubrania? Potem bym ci oddała.
-Jasne, chodź.
***
-Eee, jaka to była książka, bo jakby ten, nie pamietam-Spytałaś cicho Yuri.
-Pytasz się mnie po raz setny! Mówiłam ci Ok 3 min temu, zresztą nie ważne, mam już.
-Cóż poradzić jak moja pamięć mnie zawodzi
***
Wyszłaś ze szkoły kierując się do pobliskiego sklepu, aby kupić coś dziś na obiat. Idąc przez pasy nie zauważyłaś, że samochód jadący naprzeciwko nie zwalnia.
-Uważaj!-zepchnął cię z pasów przystojny chłopak tak, że stałaś na chodniku.- następnym razem rozglądaj się czy nie jedzie samochód, okej? A tak w ogóle jestem Hoseok-uśmiechnął się.
-Zamyśliłam się, a ja [T.I] i dziękuje ci za pomoc.-Powiedziałaś lekko zakłopotana.
-Drobiazg. Może dała byś się namówić na...-w tym momencie podszedł pod was nie kto inny jak Suga.
-Chodź Hobi, chłopaki cię wołają- odezwał się, po czym odeszli zostawiajac ciebie sama.
-Do zobaczenia [T.I]!-krzyknął z oddali Hoseok, a ty się uśmiechnęłaś.
Wchodząc do sklepu odrazu ciepłe powietrze otuliło twoja twarz.
Wybrałaś najpotrzebniejsze rzeczy, a potem mniej potrzebne. Akurat była przecena na płyty zespołów, więc postanowiłaś z promocji skorzystać.
Długo się zastanawiałaś, aż w końcu żadnej nie kupiłaś. Zapłaciłaś za zakupy, po czym poszłaś w stronę przystanku autobusowego.Spojrzałaś na skład jazdy i okazało się, że twój autobus 5 minut temu jechał, a następny jest za 30 minut.
Postanowiłaś nie czekać, bo za ten czas będziesz już w domu, a nie chciałaś w nocy przechodzić przez las.Szłaś chodnikiem, a wzrok miałaś skupiony na telefonie ja którym aktualnie znajdował się filmik na YouTubie w którym są różne układy taneczne. Kiedy dostałaś powiadomienie, że dostałaś wiadomość od nieznanego numeru, lekko przeraziłaś się.
*Nie Znany*
Hej to ja Yuri. Miałabyś jutro czas? Wyszlibyśmy na imprezę do klubu. Zgódź się!Zapisałaś jej numer i jak tylko skończyłaś odpisałaś
*[T.I]*
Okej, ale musisz mi pomóc się ubrać.*Yuri*
Nie ma sprawy. Będę u ciebie o 16:30 jakby co.*[T.I]*
Okej.
CZYTASZ
Inside The Dark _Min Yoongi
Rastgele„Ciemność nie zawsze oznacza zło, tak jak światło nie zawsze niesie dobro" ‼️Uwaga‼️ W książce występują: •Sceny +18 •Wulgaryzmy ~Denseo