Rozdział 7

111 9 0
                                    

-Nie narazie nie mogę ci powiedzieć. Dowiesz się jak sobie zaufamy, dobrze?

-No dobra.

-Nadal dostajesz te SMS'y?-spytała po chwili, a ciebie zamurowało. Popatrzyłaś się na nią nie zrozumiale-Yoongi to mój brat, pamiętasz?

-Nie, nie dostaje-Odpowiedziałaś cicho.

-Nie zwracaj na nie uwagi. Zajmij się czym co lubisz. Pójdziemy na wyścigi, co ty na to?-chwile się zastanawiałaś, kiedy miałaś już dać odpowiedź to ci Yuri przerwała.-[T.I] No dawaj.

-Właśnie miałam dać ci dać odpowiedź, ale nie dałaś mi dojść do słowa-zaśmiałaś się, a po chwili dziewczyna tez.- W sumie to dobry pomysł.

-Mam zawsze dobre pomysły-Lekko się zaśmiała. Prawie przez całą drogę śmiałyście się z najmniejszych głupot, a przechodni patrzyli się na was jakbyście były naćpane.

-Dobra dość! Brzuch mnie już boli-Powiedziałaś ledwo powstrzymując śmiech.

-Okej, okej.

Znałyście się nie cały dzień, a zachowujecie się jak przyjaciółki z dawnych lat. Ale to nie znaczy, że to jest źle, wręcz przeciwnie.

-Patrz jak się chmurzy. Mogę zostać u ciebie dopóki burza nie ustanie? Albo ewentualnie zostać na noc?-Spytała niebiesko włosa rozglądając się po okolicy.

-Nie ma problemu.

***

Aktualnie siedzicie w twoim pokoju i odrabiacie zadania domowe i przy okazji plotkujecie o różnych rzeczach.
Zastanawiałaś się co by było gdybyś nie poznała Yoongi'ego.

-Nad czym tak myślisz?-wyrwała cię z myśli Yuri-O moim bracie prawda?

-Nie, chociaż, nie.

-Wiesz, może i nie znamy się długo, ale możesz mi powiedzieć i zaufać.

-Chciałabym o nim zapomnieć no, ale nie potrafię, nie umiem.- popatrzyła się na ciebie z wielkimi oczami. Komicznie to wyglądało.

-[T.I] co dokładnie do niego czujesz?

-Nie mam pojęcia. Ale wiem, że to bardzo mocne uczucie i jak go nie ma koło mnie czuje się jakby pusta? A jak jest, to moje ciało automatycznie wypełnia radość, to brzmi dziwne wiem.- powiedziałaś bez żadnego skrępowania.

-Jesteś tego pewna?-spytała się się po chwili, a ty przytaknęłaś.-Powiedziałabym ci coś co byłoby odpowiedzią na te wszystkie pytania, Ale nie mogę ci powiedzieć, bo po pierwsze, nie uwierzyłabyś, a po drugie, on ci musi powiedzieć nie ja. Chyba, że dostanę od niego pozwolenie.

-Oczym ty mówisz?-spytałaś nie rozumiejąc ani jednego słowa.

-O czymś ważnym, ale nie mogę ci powiedzieć, a nawet nie wiesz jakby tego chciała, żebyście nie cierpieli.-Odpowiedziała wyrazie smutna.

-Żebyście? Cierpieli? O kogo tu jeszcze chodzi?

-Za dużo pytań zadajesz. Dowiesz się w swoim czasie.- przerwał wam rozmowę dzwoniący telefon Yuri.

-Yoongi jestem...-Wyszła z twojego pokoju.-Brat martwi się.-Po zaledwie paru minutach przyszła sprowortem.

-Spoko. To co teraz robimy?

-Ja już wiem co. Ty.Ja.Telewizor.Lody.film, Zrobimy sobie babski wieczór co ty na to?

-A mam inne wyście-zaśmiałaś się-Ja bym się nie zgodziła?

Inside The Dark _Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz