Reggel az ébresztő órám idegesítő pittyegésére ébredtem, majd mentem is fürdőbe. Felöltöztem, és rendbe hoztam magam, aztán visszamentem a szobámba.
Utálok iskolába menni.
Nem akarok elmenni itthonról.
De itthon sem akarok maradni.
Engem mindenki csak piszkál.
Megnéztem a telefonomon, hogy mennyi az idő, és hét óra tíz percet mutatott.
El kell indulnom.
Egy sóhajtás közepedte felkaptam a táskámat, és elindultam az iskola felé. Viszonylag gyorsan odaértem, és siettem a terem felé, hogy senki ne vegyen észre.
De ez elég nehéz volt, hiszen magas vagyok.
Már majdnem oda értem a teremhez, de valaki megfogta a csuklómat, és elkedett húzni.
-Azt hitted, hogy ma megúszod hm??-kérdezte egy ismerős hang, mire hátranéztem
Mark Tuan volt az, aki megkeseríti az életemet.
Minden nap piszkál, és néha még meg is ver. Remélem ma az utóbbit megúszom.
-Na mi van, elvitte a cica a nyelvedet?-kérdezte gúnyosan, aztán hozzálökött a szekrényekhez.
Egy kicsit fáj a hátam, de ez még a legkevesebb.
Hiába alacsonyabb nálam, még is százszorta erősebb.
-Mark nehh...-szólaltam meg végre, mire ő csak elnevette magát.
-Mit ne?-lépett hozzám közelebb, úgy hogy szemembe nézzen.
-Hagyj békén.-suttogtam remegő hangon, és ekkor vettem észre,hogy már egy nagyobb tömeg körénk gyűlt.
-Jajj félsz, anorexiás?-kérdezte Taehyung, aki szintén piszkálni szokott.Azt hiszik, hogy anorexiás vagyok, mert elég vékony testalkatom van, és hiába eszek, nem hízok semmit.
Úgyhogy mostmár fel is adtam, és nem is érdekel.
Nem válaszoltam, csak abban reménykedtem,hogy jöjjön egy tanár.
-Hagyjátok már békén szegényt.-lépett közelebb Jungkook.
Ő nem szereti, ha valakit bántanak, ezért néha rászól a fiúkra, de nekik ez aztán mindegy.
Ők mindig is piszkálni, és bántani fognak, én már beletörődtem.
Barátaim sincsenek, akik esetleg megvédnének, vagy legalább visszaszólnának, mert én nem merek.
Túl sok ember volt már körülöttünk, és a szemem sarkából láttam, hogy jön egy tanár.
-Most megúsztad,de még a mai nap folyamán számíthatsz egy kiadós verésre.-nézett rám Mark, aztán elfutotott.
Én meg inkább besiettem a terembe, és leültem a helyemre.
***
Már vége volt az összes órámnak, és eddig megúsztam a bántalmazásokat.
De ha hazamegyek, ott sem lesz máshogy. Apukám ugyanúgy bánt engem is, és anyukámat is.
Úgyhogy én már hozzászoktam ehez.
Inkább lelkileg fáj, mint fizikailag.
Siettem ki a teremből, és mentem kifelé a suliból, éppen mentem el a wc előtt, de valaki behúzott.
YOU ARE READING
Az én rosszfiúm [Befejezett]
Fanfiction#1 in Got7 😍❤️😭 #1 in Mark 😘 #1 in Yugyeom 😍 #1 in Bambam 🙏❤️ #1 in Youngjae 💞 #1 in Jb #1 in Jr ⭐Kim Yug Yeom, egy 17 éves fiú, akit sokan piszkálnak. De nem csak szavakkal, hanem néha fizikailag is. Mark Tuan, a suli rosszfiúja piszkálja a...