Ezek után valaki ráakadt a csengőre.
Unottan nyitottam ajtót és azt a Barom gyereket láttam meg, feltéve ha az a neve, mert nem nagyon emlékszem és ez egy kicsit hülyén hangzik.
-Szia...sztok!-engedtem be Jacksont és pasiját.
-Halisztok!-köszönt ugrándozva a vöröshajú,mire halványan elmosolyodtam.
Mark meleg!
Yes!
-Elmegyünk ma valahova?-kérdeztem,majd levágtam magam a kanapéra.
-Igen.-bólogatott Jackson-Vidámparkba.
-Ezazz!-kezdett el ugrálni Youngjae.
Ezek után megjött JB és JR.
Kerestünk egy helyijáratos buszt,ami elvisz minket a vidámparkba.
Kint megvártuk azt,aztán vettünk jegyeket.
Bent leültünk leghátulra,mint ahogyan a rosszak általában szoktak.
Én egyedül ültem,a többiek párokban.
Youngjae egy lány mellett.
Én is milyen szép pár lennék Markkal.
Kellett nekem elbasznom!
-A ló gecim!-ordítottam fel torkom szakadtából,mire az mindenki felémfordította a fejét,majd csodálkozva nézett rám.
Jackson röhögni kezdett,JB csak a fejét rázta,JR csak őt nézte ámulattal.
-Nem ismerem őt-súgta oda Youngjae a mellette ülő lánynak.
-Kösz,ez most nagyon jól esett-nevettem fel,aztán elővettem a telóm és fülesemet a fülembe dugva max hangerőn kezdtem el hallgatni a zenét.
Egész hamar odaértünk,a sofőr már örült,hogy leszálltunk végre.
Nem hibáztatom,hiszen hiába hallgattam max hangerőn,hallottam,hogy BamBam majom hangokat adott ki,mert Jackson csikizni kezdte és JB pedig üvöltött velük,hogy hagyják abba.
Amint leértünk a viszonylag rövid sorba álltunk,majd megvettük a jegyeinket.
Felragasztottuk a karszalagainkat,majd már mentünk is.
Előszór dodjem-eztünk,ugyanis JR azt szeretett volna és bemelegítésnek pont jó volt.
Kiszálltunk a kis méretű játékból.
-Menjünk hullámvasutazni!-Ugrált BamBam,majd megráncigálta a kezemet.
-Én biztos,hogy nem ülök fel ilyenre-mutatott JB az elég magason lévő sín felé.
Egy kicsit megrökönyödtem és meg is ijedtem,pedig minden évben eljöttünk még nagyon régen ide és fel is ültem ilyen magas és extrém dolgokra
-Majd Yugyeom meg Youngjae felmegy veled!-tette hozzá Jaebum.
-Nem is tudom...Ijesztőnek tűnik,sőt az is-mondtam kicsit halkan.
-Naa,Gyeomie,egyszer élünk-nézett rám Youngjae boci szemekkel,mire sóhajtottam egyet,majd elindultam beülni.
Legelől foglaltam helyet,mögém BamBam ül,mellé Jackson.
Youngjae csak állt és kétségbeesetten nézett rám-Nem szeretnék legelől ülni.
-Itt a legjobb. Ha már rávettetek legalább hagy üljek már ott ahol szeretnék!-ráztam meg a fejemet egy apró mosoly kíséretében.
YOU ARE READING
Az én rosszfiúm [Befejezett]
Fanfiction#1 in Got7 😍❤️😭 #1 in Mark 😘 #1 in Yugyeom 😍 #1 in Bambam 🙏❤️ #1 in Youngjae 💞 #1 in Jb #1 in Jr ⭐Kim Yug Yeom, egy 17 éves fiú, akit sokan piszkálnak. De nem csak szavakkal, hanem néha fizikailag is. Mark Tuan, a suli rosszfiúja piszkálja a...