Tizenötödik rész

1.5K 128 39
                                    

Aish... Mi ez a kínzó fejfájás?

És ki alszik velem?

Kinyitottam a szemem, majd megláttam Jinyoung-ot.

Mi a fenét keres itt?

Hogy került velem egy ágyba?

És nekem miért szakad szét mindjárt a fejem?

Kikászálódtam az ágyból, óvatosan, nehogy felkeltsem a vendégem.

Bementem a konyhába, ahol a pulton hevert két sojus üveg.

Az üres üvegek láttán kezdett rémleni pár dolog estéről.

Elkezdtünk iszogatni, JR megbolondult, és összevissza beszélt.

Rám mászott, de én nem hagytam magam, utána meg valahogy átkerültünk a szobába, aztán leesett a földre.

Utána meg gondolom aludtunk.

Legalább is remélem nem csináltunk hülyeséget, mert ezenken kívül semmire sem emlékszem.

Ugye nem feküdtünk le? Hát nekem a fejemen kívül nem fáj semmim, ha Jinyoung-nak se, akkor nincs baj.

Kerestem egy fejfájás csillapítót, amit be is vettem egy pohár víz kíséretében.

Még mindig fájt, de remélem hatni fog.

Bementem JR-hoz, aki kezdett ébredezni.

-Jó reggelt, Hyung!-mondtam normál hangerővel, miközben leültem mellé.

Ő csak motyogott valamit amit nem értettem, aztán hirtelen legurult az ágyról.

-Aú~.-fogta meg a fejét, aztán fel is pattant.

-Yu-Yugyeom?-kérdezte csodálkozva.

-Emlékszel, hogy mi történt tegnap?-tettem fel a kérdést, mire Jinyoung megrázta a fejét.

-Annyira emlékszem, hogy elkezdtünk iszogatni. Ennyi.-mondta miközben leült mellém.

-Nem fáj semmid?-néztem a szemébe.

-Csak a fejem.-mondta természetesen, mire én nyugodtan kifújtam az eddig bent tartott levegőt.

Akkor nem feküdtünk le.

Huh.

-Mi az?-vett fel az arca gondolkodó kifejezést.

Úgy látszik neki eszébe sem jutott az, ami nekem igen.

-Azt hittem, hogy mi... Izé...-mondta kicsit zavartan a tarkómat vakargatva.

-Hogy lefeküdtünk? Te is mást szeretsz, meg én is. Mi okunk lett volna rá?-vette elő újra a komolyabb énjét.

-Tegnap nem ezt mondtad.-idéztem fel az emlékeimet, mire a szemei tányérnagyságúra tágultak.

-Nem akartál elengedni.-tettem hozzá gyorsan nehogy rosszra gondoljon.

Ekkor a telefonom pittyegett egyet, gyorsan megnéztem hogy ki írt.

Jackson neve villogott a képernyőn.

Szia Gyeomie! Tíz perc és nálad vagyok, a többi meglepi😉

Elolvastam a rövid üzenetet, aztán Jinyoung-ra néztem.

-Tíz perc és itt van Jackson.-jelentettem ki, mire ő felpattant, és azonnal a fürdőt célozta meg.

Míg ő fürdött, én összeszedtem a ruháimat, meg feltakarítottam a tegnapi után.

Az én rosszfiúm [Befejezett]Where stories live. Discover now