Ijedten néztem anyára, aki csak tátott szájjal bámult apámra.
Egyszer volt olyan, hogy egy régi barátomat elhoztam ide, évekkel ezelőtt.
Apa nem nagyon örült neki, ezért engem is, és a barátomat is szétverte.
Nagyjából egy hétig bent kellett feküdnöm az után a kórházba, és csodálom, hogy felépültem.
-Yugyeom, ki engedte meg neked, hogy ide hozzál bárkit is?-kérdezte apám, és ahogy látom elég ideges lehet.
Nem mertem válaszolni, csak csöndben ültem.
Mark-ra néztem, aki csak tágra nyílt szemekkel figyelte az eseményeket.
Ő nem tudja, hogy apám mire képes.
-Válaszolj!-ordította el magát, mire engem kirázott a hideg.
Nagyon félek...
-Se-senki.-remegett meg a hangom, apa pedig elindult felém.
Még a szívem is kihagyott egy ütemet, és levegőt is elfelejtettem venni egy pillanatra.
Az már biztos, hogy most úgy meg fog verni, hogy kórházban kötök ki.
Csak az a kérdés, hogy túlélem-e.
-Akkor meg miért van itt?-emelt fel a pólómnál fogva, aztán a falnak lökött.
A hátamba belenyilalt az éles fájdalom.
Nem tudom, hogy miért de egyre nehezebben kaptam levegőt, és kezdtem szédülni is.
-Yugyeom jól vagy?-hallottam meg Mark hangját, de válszolni nem tudtam.
A hangok egyre jobban tompultak körülöttem, és csak itt-ott éreztem pár erősebb fájdalmat a testembe.
Mostmár biztos, hogy nem úszom meg kórház nélkül.
Újra ézertem valami éles fájdalmat, csak most a hasamnál.
Nem tudtam már magtartani magamat, így a földre rogytam.
-Azonnal hívj mentőt!-hallottam még anya kétségbeesett kiáltását, aztán elsötétült minden...
***
Lassan nyitottam ki a szememet.
Csak azt érztem,hogy valaki fogja a kezemet.
Nem tudom, hogy mióta fekhettem itt, sőt azt sem tudom, hogy hol vagyok.
Talán a mennyországban?
Azért fehér itt minden?
A látásom kezdett tisztulni.
Nem a mennyben vagyok, hanem egy kórházban.
De mit is keresek én itt?
Ja tényleg, mostmár beugrott.
Mark eljött hozzánk, apa hazajött, és megvert.
Ugye Mark-ot és anyát nem bántotta?
-Yugyeom!-hallottam meg a nevemet, mire a hang irányába kaptam a fejemet.
Mark ült mellettem, és ő fogta a kezemet.
Ahogy jobban megfigyeltem, észrevettem, hogy könnyes a szeme.
YOU ARE READING
Az én rosszfiúm [Befejezett]
Fanfiction#1 in Got7 😍❤️😭 #1 in Mark 😘 #1 in Yugyeom 😍 #1 in Bambam 🙏❤️ #1 in Youngjae 💞 #1 in Jb #1 in Jr ⭐Kim Yug Yeom, egy 17 éves fiú, akit sokan piszkálnak. De nem csak szavakkal, hanem néha fizikailag is. Mark Tuan, a suli rosszfiúja piszkálja a...