"Atitudinea faţă de femeie defineşte un caracter." Adrian Păunescu
-Am fost pus pe locul doi.
-Elaborează. E terapeutic. Lasă-mă să fiu ochii tăi, ce ai simţit, ce ai văzut.Ce ai făcut după Klaus...
-A pierdut echilibru între iubit și prieteni, nu a știut să facă un echilibru între noi, iar eu m-am simțit trădat. Îi destul atât!
-Te-a înşelat fizic?
-Am zis destul despre subiectul ăsta. Altceva!
-Calm, nu voi mai pomeni de ea. Dacă nu poţi vorbi după doi ani jumătate. E ok. Nu mai vreau altceva! Să scot cu cleştele din inimă cuvinte şi sentimente.
-Știi care îi culmea ironiei?:))
Că nu îmi pasă deloc de ea, dar nu îmi place să vorbesc despre ea.:)))
Despre tipele cu care mi-am tras-o nu am chestii de genul.:)))-Dublă negaţie. Îţi pasă de ea. Te-a rănit!
Sper să fiu o nulitate pentru tine şi să nu vorbeşti despre mine :)))-Pe tine doar mental te-am futut, nu se pune!:)))
-Nu asta am vrut să spun.
-De ce?
-Nimic.
-Nu te mai fixa atât cu "De ce?", după cinci ani trebuia să depăşeşti faza asta.
Sincer nu prea ai zis multe despre Klaus.-:))) Sweetie, eu sunt Klaus!:)))
-Nu mă mai lua cu "sweetie" te rog.
Nu eşti Klaus ca-n carte, asta ar însemna să te ştiu prea bine.
Scorpionul ăla de la gât e de la ea?-:))) Nu, nu sunt de la ea!
-Şi ce profesie vrei să ai? Aspiraţii, vise. Nu mi-ai povestit mai nimic monstruleț.
-Bogat!:)))
-Bogat.. Am înţeles :)))
Noapte bună :)-:)) Bun!
-Mă disperi cu "Bun" ăsta.
-Nu prea îmi pasă! ;)
-Noapte bună monstrulețul meu!
-Ce adjectiv posesiv acolo. ;)
-Ai obţinut tot ce ai vrut, de acum nu e nevoie să mai fii drăguţ cu mine!
-Tu chiar crezi că de asta am făcut-o?
-Nu văd alt motiv.
-❤😏😏
Stai rău cu vederea.-Nu mai merge vrăjeala asta în care mă faci să cred că nu sunt un nimeni pentru tine, dar de fapt sunt. Îmi ştiu locul scumpete!
-Oare? 😏
-Da! Ciao, Adios, I'm done! 😏😂😂😂
Dar nu o puteam lăsa aşa, mereu am încercat să las o stare de bine, un zâmbet între noi chiar şi la final. A doua zi îi trimit un meme, râde la maxim şi mă opresc. Nu poţi avea un sfârşit la ceva ce nu ai început cu adevărat niciodată. Klaus a fost ca o dependenţă de fumat, e greu la început lipsa ţigării, intri în sevraj, până te laşi de toate obiceiurile legate de fumat durează mult, dar pe zi ce trece îţi iese din organism nicotina şi începi să te simţi mai bine ca apoi să îţi fie greaţă şi de simplul miros al unei ţigări, acelaşi miros care înainte nu te deranja. După circa un an abia atunci inima ta funcţionează sănătos ca înaintea viciului, plămânii tăi respiră aer curat şi nu toxic. El era toxic, era răul necesar. Acel rău care îţi făcea atât de bine, dar ca orice rău trebuie înlăturat la un moment dat.
CITEȘTI
Nu-mi pasă! Volumul 1
Romance"Spune-mi că mă iubeşti şi plec! Te iubesc! Mai mult decât pe el? Întreci măsura! Atunci nu sunt cel mai bun! Tu vrei să mă distrugi psihic! Te distrug psihic de la primul "Salut"!" Opusele se atrag, se îndrăgesc şi devin personaje în poveşti...