KAPITEL 1 - ONCE IN A LIFETIME

151 3 0
                                    


Rosas synsvinkel

Jeg sad i min morgenkåbe med mit hår slået op i en turban thing, imens jeg sad og øvede mig på mine sange til i aften. Jeg var lige startet på min første verden tour, jeg glæde mig rigtig meget til at få sat den i gang, jeg havde vært på en tour og det var bare rundt i Danmark men efter at min maneger havde fået nogle opkald fra andre Lande om jeg ikke kunne komme der hen osv, mente han det ville være en god ide og starte en større tour.

Min maneger hedder faktisk Noah, han ligner også en Noah lyst krøllet hår et smilehul i den ene kind høj, slank og veltrænet, brune øjne 'mums også er han min bedste ven hjemme fra Danmark.

"Rosa!" råbte en dyb stemme gennem gangen

"JA!" råbte jeg tilbage

et hoved tittede frem af dør åbeningen til min garderobe jeg kiggede på ham og et smilehul kom til syne.

"du har lyd prøve om 5, så få tørret dit hår, få tøj på og kom ud på scenen" sagde han

jeg nikkede som ja og begyndte at gøre de ting, han havde bedt mig om eller jeg tog tøj og min stylist begyndte at tørre mit hår.

Jeg tog noget chill tøj på som bestod af min en grå Nike hoodie og matchende jogging bukser, jeg magtede ikke til at tage mit "show" tøj på da der stadig var 2,5 time til jeg skulle min førte koncert, hvis jeg ikke havde sagt det var min første koncert i Malmø i Sverige.

Jeg satte mit hår om i en rodet knold og hoppede i mine slip on og gik ud til de andre.

Noahs synsvinkel

Min mobil var seriøst blevet kimet ned hele dagen Rosa var blevet mere og mere populær det er helt vildt, på et år har vi/hun udgivet en cd, vundet prisen for den bedste kvindelige sanger i Danmark ofc og havde været på hendes første tour.

Men pigen kunne fanme også synge så det var løgn, jeg stod lige nu og snakke med det pladeselskab der skulle følge os rundt på touren, så vi kunne holdes hendes indspilninger i gang imens vi var afsted.

"HVA SÅ MALMØ, ER VI KLAR!"

jeg kiggede forskrækket op fra tilskuere pladserne og så Rosa stå oppe på den store scene med mikrofonen i hånden.

Lydmanden lavede et 'okay' tegn, som tegn til at alt så okay ud og at hun bare kunne fortsætte.

"nå Noah"hvilken sang skal vi starte med" sagde hun med et smil så det lyste op i hele hendes ansigt.

" hmmm hvad med moonlight" sagde jeg efter lidt tid

"Bill vil du være sød og sætte 'moonlight' på" sagde hun ind i mikrofonen så vores lydmand kunne høre det.

Han lavede det velkendte 'okay' tegn og musikken begyndte at spille, der var den sygeste bas på og det lød mega godt

Rosas synsvinkel

Bassen var høj, var fedt og kunne ikke vente til i aften vor jeg ville have mit fantastiske bandt med mig på scenen, Moonlight var enlig tit min intro sang og nok også en af mine ynglings af dem jeg slev har skrevet,

Jeg tog mikrofonen op til munden og begyndte at synge.

The sun is setting
And you're right here by my side
And the movie is playing
But we won't be watching tonight

Every look, every touch
Makes me wanna give you my heart
I'd be crushin' on you, baby
Stay the way you are

'Cause I never knew, I never knew
You could hold moonlight in your hands
'Til the night I held you
You're my moonlight
Moonlight


Reunion - one directionWhere stories live. Discover now