Kapitel 7- HEY ANGEL

53 0 0
                                    


Rosas synsvinkel

"TOBIIIIIIII" skreg jeg ind i røret

"hva så lille søs" sagde han med et grin

"jeg skal på date med selveste Niall Horan"

"det har jo heller ikke været din drøm siden du var sårn like 14" svarede han

"jaaaaaa" sagde jeg med en pluselig nedtrykt stemme

"men du har det stadigvæk svært med drenge efter det med Alex" spurte han

jeg nikkede tavst men kom i tanke om han ikke kunne se det, så jeg svarede bare med et ja

"hør Rolle du kan, ikke værre bange for drenge hele dit liv. Det Alex gjorde var frygtligt og jeg hader ham af hele mit hjerte for at have gjort min søster ondt, men en dag kommer der en fyr der holder af dig og elsker dig og aldrig vil gøre dig ondt det lover jeg, så please gi Niall en chance" sagde han

jeg sad lidt med tåre i øjne over det han havde sagt for han havde jo ret jeg kan ikke være bange hele livet.

"jeg gir ham en chance" sagde jeg efter lidt tid

"tak Rosa" sagde han alvorligt

"Hey hvornår kommer i og ser mig?" spurgte jeg for at skifte emne

"jeg tænker enden når du er i Tyskland eller Norge" saverede han.

"okay" sagde jeg

lidt efter lagde vi på og der var helt stille i det store hotelværelse, jeg sad i den store seng og kiggede lidt rundt. Jeg følte mig lidt som en prinsesse når jeg sad der midt i den store hvide seng med et hav af puder.

Jeg kiggede på min mobil og så klokken kun var 3 jeg skulle mødes med Niall halv 7 så jeg havde masser af tid.

'Bank bank'

kom det fra døren og jeg blev revet ud af mine tanker.

"kom ind" råbte jeg

døren gik op og ind kom Louis

"hej" mumlede jeg

"hej" sagde han glad

men stoppede lidt efter

"du har vel ikke fortrudt din date med Niall, for han er helt oppe og køre og ha.."

"nej" afbrød jeg med et smil

han tog sig lettet til brystet og satte sig ved siden af mig i den store seng

"jeg er bare træt og har tøjkrise" sagde jeg med et skævt smil

"okay Niall elsker piger med en afslappet stil" sagde han

"så vi skal bare finde noget simpelt" fniste han og gik over til min kufftet og lagde en hel masse sæt ud på gulvet foran mig.

30 min senere

Louis og jeg var endelig blevet enige om hvad jeg skulle have på så nu stod jeg i en simpel hvid stram kjole med lange ærmer og mine vans, jeg svingede mit hår op i en løs knold og lagde en lidt simpel Make up som bestod af mine øjenbryn, jeg brød mig ikke om at gå med mascara så den hoppede jeg over, jeg havde i forvejen lange, fyldige og mørke øjenvipper så syntes ikke selv jeg havde brug for det.

Vi lå lidt i sengen men jeg kunne ikke koncentrere mig om vores samtale  fordi jeg var nervøs for i aften, jeg tjekkede min mobil vær andet sekund for at se hav klokken var, jeg kunne ikke rigtig grine med på Louis's ellers virkelige sjove jokes.

"hey du skal ikke være nervøs" sagde han

jeg fniste og blev rød i hovedet, jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle svare så det endte med at blive mit svar.

'Bank Bank' Louis rejste sig og gik over mod døren, jeg kunne mærke nervøsiteten stige i mig.

"Rosa? Jeg tror Niall er her" sagde han med et grin

selvfølgelig var Niall her hvem skulle det ellers være tænkte jeg, før jeg vidste af det havde jeg bevæget mig ud i gangen hvor Niall og Louis stod og snakkede.

Jeg tittede forsigtig frem bag døren og deres snak stoppede, Niall stod med store øjne og halv åben mund, mens Louis nikkede stolt.

"hvor er du smuk" sagde Niall med et smil

"du er nu også ret pæn" sagde jeg

der kom et akavet host og vi kiggede begge over på Louis som stod halv akavet i midten af os.

"nå skal vi smutte" spurgte Niall

jeg nikkede og tog imod Nialls ud rakte hånd.

" hyg jer, men ikke for meget "råbte han ned af hotel gangen med en kæk stemme.

Vi nikkede og fortsatte ned af gangen indtil vi kom til udgangen, vi sagde ikke rigtig noget, man kan vidst godt sige der var lidt akavet stemning, jeg håber virkelig det ændre sig.

1,30 time senere

vi gik lidt rundt i de halv mørke gader det var virkelig hyggeligt, vi snakkede om alt mellem himmel og jord, fjollede og gik bare rundt.

"jeg fryser Niall" sagde jeg

han tog sin jakke af og gav min den på

"skal vi hjem prinsesse?"

"ja" sagde jeg

vi havde fundet vores vej hjem til hotellet, vi gik op på mit værelse.

Vi kom ind jeg tog min sko af og vendte mig om og kiggede ind et par blå øjne vi stod så tæt at vores ånder blande sig vær gang vi trækkede vejret, han rykkede sit hoved tættere på mit og pressede vores læber sammen, han trak sig men jeg skubbede hurtigtig vores læber sammen igen.

Han skubbede mig op ad væggen og vores kys blev mere intenst og det udviklede sig hurtig til en virkelig heftig snav, han bar mig op på sine hofter og begyndte at gå hen imod min seng med mig imens vi snavede, han smed mig i sengen med ham oven på mig jeg tog mine hænder under hans trøje og hev den af og min kjole fik samme tur jeg tog mine hænder ned over hans mave og stoppede ved hans bukser.

Vent! Havde jeg lyst til det her? Jeg var virkelig tryg ved Niall og ved at han aldrig vil gøre mig ondt eller det håber jeg i hvert fald ikke.

Næste morgen

Jeg vågende op med sæt og mærkede jeg par stærke arme rundt om mig, jeg lagde mig tættere ind til ham og kunne mærke hans varme krop varme min, jeg vendte mig forsigtigt om Niall lagde sig på ryggen stadigvæk imens han sov jeg lagde mig halvt oven på ham og studerede hans ansigt.

"kan du lide hvad du ser" sagde en hæs stemme

"ja du er ret sød når du sover" svarede jeg

" de er du også" sagde han

jeg vendte mig om og bukkede mig halvt ned for at samle Niall lang ærmet hvide trøje og tog den over hovedet

"skal du have den på" spurgte han og nussede min ryg

jeg nikkede og lagde mig ned i hans arm igen

"jeg fryser" sagde jeg og puttede mig mere ind til ham

han kyssede mit hår jeg kunne mærke hans kinder trak op i et smil.

"hva så, er vi stået op tutel duer" råbte Liam med et grin, satte os op med et sæt og så alle drengene stå midt i gangen/stuen.

Jeg kunne mærke farven komme op i ansigtet, jeg smed mig ned i seng igen og Niall kiggede på mig med et grin.

De andre kom hen og satte sig og vi bestilte noget morgen med på sengen, også sad vi bare og så noget imens jeg lå i Nialls arme, Noah kom ind og satte sig på den anden side af mig.

"undskyld, jeg skulle ikke være blevet sur" hviskede han jeg kiggede på de andre og de var dybt optaget af den film de nu så

"det okay" sagde jeg og sendte ham et beroligende smil

hej undskyld det blev så kort, men håber stadigvæk i kan lide det  

Reunion - one directionWhere stories live. Discover now