Kapitel 3 - WHAT A FEELING

70 2 0
                                    


Rosas synsvinkel

Noah og jeg løb rundt en park i England midt i London, 'for selv om man er på tour skal man jo stadig holde sig i form' den sætning havde jeg hørt lidt for mange gange fra Noah, så i kunne vidst også gætte hvem der var i form her.

Men det nu ikke fordi jeg ikke kunne følge med, for det kunne jeg skam, vi løb i lidt forskelige tempoer, det var nu meget hyggeligt.

Vi løb i lidt tid indtil vi så på klokken den var ved at være mange så løb vi tilbage til arenaen jeg hvorskulle afholde min koncert.

På tilbage vejen var er en masse mennesker et par begyndte at råbe op om at det var mig osv, inden vi viste af det var der en masse mennesker samlet bag os og løb i vores tempo, Noah tog sin hånd på min ryg og satte farten op.

Det var faktisk lidt kaotisk og uhyggeligt det hele for vi kunne ikke rigtig komme frem uden der var nogen.

Vi var endelig kommet ud af menneskemassen Noah havde ringet efter Elias og han holdte klar med en stor sort bil ude ved vejen, Noah skubbede mig ind på bagsædet og satte sig op foran.

"det var sidste gang i kunne gå et sted uden mig" sagde Elias med en alvor i stemmen

selvom han var 20 og det kun var 2 år ældre end mig, nikkede jeg ja, for han job var trosalt at passe på mig.

"er i okay?" spurgte han med en lidt mere blød stemme

"ja vi har det fint" svarede jeg

"det var bare lidt kaotisk det hele og lidt uhyggeligt" fortsatte jeg

"var det ellers en god løbetur?"

"ja den var meget dejlig især lige at få tømt sit hoved" svarede Noah og jeg nikkede mig enig i hans svar.

Vi kørte ind af den store indgang som hurtig blev låst igen efter vi var kommet ind,

Jeg sprang ud af bilen sammen med Elias og Noah vi gik og pjattede hele vejen ind, seriøst de to var bare mine bedste venner i hele verden, jeg kendte også Elias hjemmefra også da jeg begyndte at blive kendt, manglede han et job så jeg tilbød ham det eftersom at Noah mente vi havde brug for og som altid havde han ret.

Harrys synsvinkel

(land: England)

Jeg lod det varme vand tage om min krop, spredte en god varme rundt i min krop, jeg stod enlig bar lidt og kiggede ind i vægen, det var så dejligt afslappene.

Jeg var lige blevet færdig med min U.S.A tour så nu var der et halvt år jeg skulle afsted igen, så det var meget dejligt.

Jeg gjorde mit bad færdig, steg ud og slog et håndklæde rundt mit liv og gik ind på mit værelse og lagde mig i sengen.

Jeg tog min mobil fra mit natbord og gik ind på Twitter for at se hvad der var sket i løbet af dagen, det første der mødte mine øjne var nogle overskrifter.

Den verdens kendte Rosa er begyndt at synge det tidligere Boy bandtes one direction's sange, har de mon hørt det eller givet hende lov til det.

jeg scrolle videre ned og der kom en til.

Rosa fra Danmark, som lige nu er på verdens tourne er begyndt at optræde med one direction's sange, hvorfor mon det? Men lige meget hvad lyder det fantastisk hun gør det godt.

De havde sat et videoklip ind, jeg trykkede på og fnøs for mig selv, men klikkede alligevel på.

"så godt kan hun vel heller ikke være" sagde jeg til mig selv og fnøs igen

Reunion - one directionWhere stories live. Discover now