Rosas synsvinkel
Jeg gav Nialls hånd et lille klem da kisten blev båret ind af nogle af Muaras venner og Bobby som gik forrest med hendes Bror på den anden side de stillede den i midten af det aflange kirkerum, som var blevet pynt med knald røde roser og e par hvide her var virkelig smukt. Selvom jeg lige havde mødt kvinden kom der stadig et par tåre ned af min kind, jeg tror vi kunne have fået det godt med hinanden, jeg kiggede på Niall et lille hulk forlod han læber.
"nu vil Niall, Muaras søn gerne sige noget" sagde præsten
Niall rejste sig stille men brat op og gik op til alteret og holdte den smukkeste tale jeg nogensinde har hørt, han elskede virkelig sin mor høj, hvilket nok var meget logisk efter det jo var han mor.
Da han var færdig rejste de andre fra bandet sig op og gik sammen med Niall hen og til kisten og løftede hende ud.
Da jeg kom ud ramte den kolde luft mit ansigt det havde regnet hele dagen, jeg tror himlen græd med os jeg havde lidt håbet at det ville have været bedre vejr så hun kunne have taget herfra med lidt solskin.
Jeg fulgte med menneskemængden hen til det hul der var blevet gravet til hendes kiste, de fleste stod der allerede jeg gik hen og lagde en hånd på Niall skulder og kastede så forsigtig en rød buket roser ned på kisten de lande med et lille bump og kisten blev stille dækket til med jord.
De andre begyndte stille at gå, men Niall blev stående og så på gravstedet.
"kan vi ikke tage hjem?" hviskede Niall med sit blik limet fast til graven
"jo slf, er du sikker på du vil det" spurgte jeg
han nikkede og faldt så grædende sammen på min skulder med sit hoved begravet halvt ned i min skulder, jeg gav ham en stor krammer og nussede ham lidt i håret.
"kom" hviskede jeg og tog hans hånd og vi gik stille mod bilen, jeg følte mig som et svin sårn bare at skride fra en bisættelse, jeg hade at gøre sådan noget.
Da vi kom ind på hotelværelset lagde vi os med det samme i sengen og Niall faldt i søvn efter lidt tid da han sikkert var helt smadret efter i dag, jeg lå o g nussede hans hår lidt jeg ville ikke forlade ham og da det var nu han havde allermest brug for mig.
Hvad var vi engtlig og det vidste jeg faktisk ikke, jeg tror vi havde noget men vi har ikke taget snakken om det endnu, Niall rykkede på sig og jeg fik et lille chok han vendte sig om så han nu lå og holdte om mine hofter med hovedet halvt oppe på min mave, jeg trykkede på min mobil og så klokken kun var halv to, men jeg lagde mig alligevel til at sove.
Jeg faldt i søvn midt i alle mine tanker.
2 timer senere
Nialls synsvinkel
Jeg vågende op og kigge stille rundt indtil jeg fik øje på Rosa hun lå i forsterstilling for enden af sengen, gad vide hvordan hun kom der ned tænkte jeg med et smil som hurtigt blev erstattet af en rystende under læbe, jeg kunne mærke tårnene i min øjenkrog, et lille hulk forlod stille mine læber jeg tog en pude op for ansigtet for ikke at vække Rosa, jeg prøvede at holde mine hulk og tåre inde men det blev for meget, mine hulk blev mere voldsomme, jeg troede ikke jeg skulle miste hende, i hvert fald ikke lige, jeg har ikke engang fået børn endnu hun var ikke blevet farmor som hun ellers havde glædet sig så uendeligt meget til, jeg savende hende hun plejede altid at stå i lufthavnen når jeg kom hjem fra tour, være den jeg ringede til når jeg var lige på kanten til at bryde sammen hun var der altid og nu er hun væk jeg kunne ikke fatte det.
YOU ARE READING
Reunion - one direction
FanfictionDet er 5 år siden drenge, Louis, Harry, Niall, Liam og Zayn gik vær til sit og sluttede et af de største Boy bandets i verden og startede vær især deres egen karriere. De høre at en af de mest førende kvindelige stjerner i musikbranchen er begyndt...