Kapitel 17 - PERFECT

49 0 0
                                    


Nialls synsvinkel

Vi var ankommet til Paris for ca. 3 timer tiden siden, vi havde været til møde med filmen og det hele var som det skulle være så vi startede med at filme i morgen. Rosa og jeg havde gået rundt Paris i ca. en halv time det var varmt og sol skinnede og der var ikke en sky på himlen dog kom der en gang imellem en kølig vind.

Vi var blevet genkendt et par gange men ikke noget vildt de ville bare have et billede med Rosa og en autograf og de var det de fleste lod os også være og det var meget dejligt.

Jeg kiggede over på Rosa hendes hår krøllede så det gik hende lige over skulderen det øverste var sat op i en lille knold, hun havde en gul sweater på som matchede godt med hendes halv lange nederdel som havde små hvide blomster på det matchede perfekt med den knald røde farve, hun toppede det 'vilde outfit af med et par helt Plain hvide snearkers. Hun var smuk, når hun gik der og bare lod verden gå forbi hende som om den ikke kunne gøre hende noget.

Jeg blev revet ud af min verden da vi lige pludselig stoppede, jeg fjernede mig blik fra Rosa og kiggede lige frem vi stod foran Eiffeltårnet.

"hvorfor stoppede vi" spurgte jeg og vente mit blik tilbage til Rosa

"se" sagde hun pegede hen i retning af 4 drenge

"det er Louis, Harry, Liam og Zayn" fortsatte hun

"skal vi gå...." jeg blev afbrudt i min sætning da den hånd jeg holdte i tog et bedre greb og vi begyndte at løbe skråt over den store græsplæne og stoppede ved indgangen til Eiffeltårnet.

Vi sluttede os til drenge og kom ind på selve området eller park hvor tårnet stod, jeg kunne huske første gang jeg var her der var det bare en park man kunne gå ind og ud af, nu var den helt pakket ind for om verden og dens terroer det var uhyggeligt.

Vi gik på en lille sti tæt ved det store tårn hånd i hånd det her var dejligt, jeg havde manglet en som Rosa, jeg følte mig så ensom inden jeg mødte hende, mine andre kærester har aldrig kunne få mig til at føle på den her måde som Rosa gør, jeg føler mig endelig vigtig.

"hey jeg har taget et tæppe med og der en lille bod med noget mad der overe skal vi ikke sætte os her og spise lidt" sagde Liam

"JOOOOOO lad os det" sagde Louis og hoppede lidt på stedet vi andre nikkede os hurtigt enige

"nå men skal mig og Rosa ikke gå over og købe noget mad, så kan i gøre klar imens" vi nikkede og forsvandt vær vores retning, vi satte os lidt ind på midten af den store græsplæne med front mod den lille mad bod så vi kunne se dem.

"Hey glæder du dig til at være med i filmen?" spurgte Zayn

"ja, jeg tror det bliver lidt mærkeligt den sidste film jeg lavede var jo med jer" sagde jeg og kiggede ned i jorden.

"ja men det bliver da sjovt og det er din kæreste så det er da endnu sjovere" sagde Louis

"syntes i ikke det er gået for hurtigt?"

"dig og rosa eller os" spurgte Harry

"begge dele, jeg mener bare efter vi/jeg møde hende er alt gået hurtig hun er blevet den største ting i mit liv og i er kommet tilbage alt er næsten som det plejer at være. Skræmmer det jer ikke at vi bare gik vær til sit og nu er det som om at der aldrig er sket noget " sagde jeg og kiggede over mod Liam og Rosa som stod og lidt

"jeg har det på samme måde" sagde Zayn

"det ikke følelse man ikke kan beskrive" forsatte han

Reunion - one directionOnde histórias criam vida. Descubra agora